اعتصابات گسترده و تظاهرات خیابانی در فلسطین اشغالی+ فیلم و عکس

همزمان با تعویق سخنرانی « بنیامین نتانیاهو » درباره توقف طرح تغییرات قضائی و تهدید برخی وزرای او به انحلال کابینه، اعتصابات گسترده و تظاهرات خیابانی امروز (دوشنبه) در فلسطین اشغالی آغاز شد.

رئیس اتحادیه کارگری «هستدروت» به‌عنوان بزرگترین اتحادیه کارگری رژیم صهیونیستی در اعتراض به برکناری وزیر جنگ این رژیم، از اعتصاب عمومی در تمام نهادهای اقتصادی خبر داد.

اتحادیه‌های پزشکان، مجریان تلویزیونی، کارگران زن، مددکاران اجتماعی و بنادر فلسطین اشغالی نیز اعلام کرد که تا روشن شدن مسیر تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو، اعتصاب عمومی در مراکز بهداشتی انجام خواهد شد.

از سوی دیگر، کمیته کارگران در فرودگاه بین‌المللی «بن‌گوریون» در تل‌آویو نیز با اعلام اعتصاب، مانع انجام شدن پروازهای خروجی از این فرودگاه شد.

همزمان معترضان به طرح تغییرات قضائی کابینه نتانیاهو، برای برگزاری تظاهرات خیابانی، در حال مسدود کردن بزرگراه «آیالون» و دیگر جاده‌ها در تل‌آویو هستند.

پیش از این، با افزایش اختلافات در کابینه تل‌آویو و هشدارها درباره انحلال آن، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز سخنرانی خود برای اعلام توقف طرح تغییرات قضائی را به تعویق انداخت.

1

2

3

حجم ویدیو: 2.81M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00