رد پای پول کثیف در کیفرخواست ترامپ

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته (سه شنبه) برای تفهیم اتهام در دادگاه ی در محله منتهن شهر نیویورک حاضر شد.

براشاش گزارش سی ان ان، دادستانی آمریکا سی و چهار جرم علیه ترامپ مطرح کرده است.ترامپ متهم است به افرادی پول داده است تا گزارش‌هایی علیه او بنویسند و سپس با شواهد خودش این گزارش‌ها را بی اثر نشان دهد تا موقعیتش را در رقابت‌های انتخاباتی تقویت کند.

آلوین براگ، دادستان منهتن نیویورک پس از جلسه اول محاکمه دونالد ترامپ گفت: پرداخت ۱۵۰ هزار دلار به یک زن مربوط است که مدعی است با ترامپ روابط غیراخلاقی داشته است؛ این پول به عنوان حق السکوت پرداخت شده است.

یکی دیگر از این موارد، پرداخت سی هزار دلار به یک دربان است که ترامپ را متهم کرده بود او از طریق روابط غیراخلاقی، پدر یک بچه شده است. پرداخت مبلغ ۱۳۰ هزار دلار هم مربوط به زنی است که مدعی است با رئیس جمهور سابق آمریکا روابط نامشروع داشته است. در اسناد ترامپ پرداخت این پول‌ها به عنوان هزینه‌های کار‌های حقوقی و مالیاتی یاد شده است.

رد پای پول کثیف در کیفرخواست ترامپ

تیم حقوقی رئیس جمهور سابق آمریکا با ادعای اینکه هیچ جرمی رخ نداده، اعلام کرد که پس از متهم شدن او، حقیقت آشکار خواهد شد و عدالت برقرار می‌گردد.

خانواده ترامپ نیز کیفرخواست علیه او را به عنوان «هدف قرار دادن فرصت‌طلبانه یک مخالف سیاسی در سال مبارزات انتخاباتی» محکوم کردند.