اسرائیل به جسمی مسموم تبدیل شده است

 تالیا لنکری، ژنرال بازنشسته و مسؤول سابق رژیم صهیونیستی در شورای امنیت داخلی و رونن تزور، مشاور مدیریت بحران این رژیم به مناسبت آنچه سالروز سربازان اسرائیلی کشته شده در جنگ‌ها خوانده می‌شود، در مصاحبه با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی شرکت کردند.

لنکری درباره حوادثی که اخیرا در اراضی اشغالی رخ داده، گفت: یکی از چیزهایی که من بسیار امیدوارم این است که آنچه امروز اتفاق می‌افتد ما را در آینده همراهی نکند و تأثیری در ادامه راه نداشته باشد.

وی همچنین در افشای سطح وخامت اوضاع صریح بود و گفت: "درد زیادی دارم. از خودم پرسیدم در این روز چه احساسی خواهم داشت. این بسیار دردناک است."

مشاور مدیریت بحران رژیم صهیونیستی با اشاره به وقایعی که در ماه‌های اخیر در رژیم اشغالگر رخ داده است، گفت: ۱۰۰ روز است که آنها زهر می‌ریزند و هر روز با تحریک و آسیب زدن به سربازان و افسران، سربازان و غیرنظامیان و با تهدید خواندن آنها، نسبت به تزریق زهر حریص هستند.

وی دیدگاه خود را در مورد آینده این وضعیت توضیح داد و خاطرنشان کرد: «وقتی در مدت معینی سم به بدن تزریق می‌کنند در نهایت نتیجه‌اش حاصل می‌شود و اکنون نتیجه را می‌بینیم، بدن مسموم است. تمام اسرائیل به جسد مسموم تبدیل شده است.»

اسرائیل به جسمی مسموم تبدیل شده است

مشاور سابق وزارت امنیت رژیم صهیونیستی گفت که "بعضی از آنچه را که خانواده سربازان کشته شده امروز در بئرالسبع توصیف کرده‌اند" جمع آوری کرده است و این اظهارات بیانگر خشم صهیونیست‌ها از دولتشان است.

تظاهرات در اراضی اشغالی علیه دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و طرح اصلاحات قضایی که او رهبری می‌کند، ادامه دارد.

اعتراضات در پی تصمیم‌ دولت برای ترویج قانون جدید خدمت اجباری دوباره تشدید شد و رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که انتظار می‌رود قانون جدید خدمت اجباری، معافیت گسترده‌ای را برای یهودیان حریدی در نظر گرفته و این یک تهدید واقعی است.

مقامات صهیونیستی هشدار دادند که قانون جدید خدمت اجباری ممکن است موجب تجزیه ارتش شود.