جولان باندهای تبهکار صهیونیست در امارات

 شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که صهیونیست‌ها ، یک جامعه جنایتکارانه در دبی برای خود تشکیل داده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است، پلیس رژیم صهیونیستی قصد دارد اقداماتی را با هماهنگی پلیس دبی طی هفته‌های آتی برای متلاشی کردن این باندهای مجرم که طی سال‌های اخیر در امارات نفوذ کرده‌اند اتخاذ کند.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی از همتای اماراتی خود خواهد خواست مجرمان مذکور را به تل‌آویو تحویل دهد و یا از کشور اخراج کند.

یکی از مسئولان پلیس این رژیم اعلام کرد که مقامات دبی خبر ندارند مجرمان بزرگ صهیونیست وابسته به گروهک‌های مختلف، در دبی یک جامعه جنایتکار برای خود ایجاد کرده و دست به اقدامات غیرقانونی پنهان می‌زنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر نیز گزارش دادند که بعد از امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان امارات و تل آویو قاچاقچیان و جنایتکاران صهیونیست فعالیت‌های مجرمانه خود را به دبی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، بسیاری از قاچاقچیان مواد مخدر و سرکرده‌های سازمان‌های جنایی در اراضی اشغالی شروع به انتقال فعالیت‌های تبهکارانه خود به دبی کرده‌اند.

در گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص آمده است: این قضیه قابل پیش‌بینی بود و مجرمان اسرائیلی بازار اقتصادی بزرگی را در دبی کشف کرده‌اند. در ادامه این گزارش آمده است که این جنایتکاران صهیونیست اقدام به خرید املاک در دبی می‌کنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که این مجرمان خود را بازرگانان صهیونیست معرفی کرده و این واقعیت را پنهان می‌کنند که مجرمانی خطرناک هستند.

جولان باندهای تبهکار صهیونیست در امارات

بر اساس این گزارش‌ها، ده‌ها جنایتکار صهیونیست در حال حاضر در امارات هستند و پس از جعل هویت خود به عنوان بازرگان، معاملات و پروژه‌هایی را با شرکت‌های مختلف منعقد می‌کنند.

یک استاد دانشگاه امارات نیز نسبت به فعالیت باندهای تبهکار صهیونیستی در این کشور و ناامن کردن آن هشدار داد و از دولت خواست که با اقدامات و مجازات‌های بازدارنده، مانع از تسویه حساب‌های مخوف در خاک کشورش شود.