محمود عباس: حمله به «جنین» جنایت جنگی است

« محمود عباس » در واکنش به حمله همه جانبه بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به « جنین » گفت: کابینه اسرائیل در حال ارتکاب جنایت جنگی جدیدی در جنین و اردوگاه واقع در این منطقه است.

سخنان عباس در حالی عنوان شده که رسانه‌های رژیم صهیونیستی، تقویت «تشکیلات خودگردان فلسطین» را خروجی نشست عصر دیروز کابینه امنیتی این رژیم پیش از صدور دستور حمله به جنین در کرانه باختری اعلام کردند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به ریاست "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم، عصر یکشنبه برای بررسی آخرین تحولات کرانه باختری تشکیل جلسه داد.

بر اساس این گزارش، مقامات حاضر در کابینه امنیتی اسراییل بر تقویت تشکیلات خودگردان تاکید کردند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، وخامت اوضاع در کرانه باختری و وضعیت نامطمئن آن را موضوع نشست کابینه امنیتی اعلام کرد. حمله همه جانبه به جنین و نحوه تقویت تشکیلات خودگردان مهمترین خروجی این نشست بود.

در چند سال گذشته تشکیلات خودگردان فلسطین به عنوان بازوی امنیتی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی عمل می کند.

محمود عباس: حمله به «جنین» جنایت جنگی است

رئیس رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم اواخر هفته گذشته به مقامات «تشکیلات خودگردان فلسطین» درباره افزایش حملات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری هشدار داده بودند.

در اثر حملات هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین که از بامداد امروز آغاز شده، تاکنون ۴ شهروند فلسطینی شهید و ۲۸ نفر دیگر زخمی شده اند که حال هفت نفر از آنها وخیم گزارش شده است.