دومین صهیونیست ربوده شد

 رسانه های رژیم اسرائیل مدعی شدند که یک صهیونیست در اتیوپی ربوده شده است. بر اساس این ادعا فرد مزبور در حین بازدید از مناطق جنگلی اتیوپی به دست افرادی ناشناس ربوده شده است.

این رسانه ها به نقل از وزارت خارجه رژیم اسرائیل نوشتند که فرد ربوده شده دوشنبه این هفته در منطقه «أمهره» ناپدید شده است. صهیونیست‌ها اطلاعات بیشتری در این باره ارائه و اشاره‌ای به هویت این فرد نکرده‌اند.

این دومین بار طی یک هفته است که رسانه های صهیونیست از ربوده شدن صهیونیست‌ها خبر می‌دهند. تل‌آویو اخیرا مدعی شده است که یک صهیونیست، در عراق ناپدید شده است. صهیونیست‌ها گروه‌های عراقی را مسئول این ربایش می‌دانند و مدعی شده‌اند که حزب الله عراق این صهیونیست (در اصل جاسوس) را ربوده‌اند.

«الیزابت تزورکوف»، بنا به تصاویر و گزارش‌های خبری کارمند ارتش رژیم صهیونیستی است که بارها با پاسپورت روسی به عراق سفر کرده بود. خانم تزورکو برای ارتش رژیم اسرائیل کار می‌کرده و تحلیل‌ها و گزارش‌هایی را در اختیار مقامات امنیتی و اطلاعاتی صهیونیست قرار می‌داد.

دومین مورد ربوده شدن صهیونیست‌ها بعد از «الیزابت جاسوس»

او در سفر اخیر خود به عراق ابتدا به اقلیم کردستان این کشور سفر کرده و پس از آن به مرکز عراق رفته بود. گزارش‌های خبری منتشر شده در این مدت نشان می‌دهد از ماه مارس تاکنون وی ناپدید شده است.