رهبران جهان با بنیامین نتانیاهو دیدار نکنند

 در شرایطی که اعتراضات در فلسطین اشغالی علیه کابینه رژیم صهیونیستی همچنان خبرساز است، ایهود اولمرت نخست‌وزیر پیشین این رژیم از واشنگتن خواست در روابط خود با تل‌آویو تجدیدنظر کند.

منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی خبر دادند که ایهود اولمرت نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با شبکه «دموکرات تی‌وی» این رژیم مصاحبه کرد و بار دیگر انتقادات شدید خود از کابینه فعلی فلسطین اشغالی را تکرار کرد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، اولمرت در این مصاحبه تصریح کرد: «ایالات متحده آمریکا باید روابط خود با اسرائیل را مورد ارزیابی مجدد قرار دهد».

نخست‌وزیر پیشین رژیم اشغالگر قدس با تکرار انتقادات شدید خود از مواضع کابینه جنجالی و افراطی کنونی رژیم صهیونیستی، خواستار دیدار نکردن رهبران جهان با بنیامین نتانیاهو شد.

ایهود اولمرت افزود: «هر کسی که  اسرائیل را دوست دارد باید با دولت (کنونی) اسرائیل مخالف باشد».

درخواست اولمرت برای دیدار نکردن رهبران جهان با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شرایطی طرح شده که پیش از این دعوت نکردن جو بایدن از بنیامین نتانیاهو برای سفر به کاخ سفید، باعث بروز تنش‌هایی بین دولت آمریکا و کابینه رژیم صهیونیستی شده است.

اظهارات نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در شرایطی مطرح شده که اعتراضات داخلی در فلسطین اشغالی علیه مواضع کابینه نتانیاهو به ویژه طرح تغییر ساختار قضایی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز یکشنبه (دیروز) گزارشی با موضوع اعتراضات در فلسطین اشغالی پرداخت و هشدار داد که «دایره اعتراضات در اسرائیل گسترده‌تر می‌شود».

رهبران جهان با بنیامین نتانیاهو دیدار نکنند

این روزنامه رژیم صهیونیستی، در گزارش خود  به گام‌های برنامه‌ریزی شده‌ای از سوی معترضان اشاره کرد که شامل گسترش دایره اعتراضات، افزایش تمرد نیروهای ذخیره و داوطلب از خدمت در ارتش، فشار بر شرکت‌های بزرگ و تشکل‌های کارگری و تلاش برای ایجاد اعتصاب در سرزمین‌های اشغالی برای لغو روند قانون‌گذاری اصلاحات قضایی در هفته آینده می‌شوند.

هاآرتص افزود: سازمان‌دهندگان اعتراضات در حال برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های مستمر از «روز اختلال» پس فردا (سه شنبه) تا روز دوشنبه هفته آینده هستند. روزی که در آن کنست [پارلمان رژیم صهیونیستی] ممکن است در قرائت دوم و سوم به طرح اصلاحات قضایی رأی دهد. طبق پیش‌بینی‌ها در ابتدای هفته رهبران ائتلاف معارض و مخالفان نتانیاهو با مقامات عالی رتبه اقتصادی در اسرائیل و درباره موضوع اعتصاب‌های عمومی دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.