نگرانی صهیونیست‌ها درباره کاهش قدرت ارتش این رژیم

 رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به اعلام گروه دیگری از نظامیان در یگان‌های سری این رژیم مبنی بر تعلیق فعالیت نظامی خود در اعتراض به اصلاحات مد نظر قضایی نخست وزیر این رژیم، تصریح کردند چنین اقداماتی به قدرت عملی ارتش آسیب وارد خواهد کرد. 

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند افسران بیشتری از خلبانان و همچنین یگان‌های سری گفتند در اعتراض به اصلاحات قضائی، فعالیت نظامی نمی‌کنند. 

خبرنگار نظامی شبکه کان گفت حضور نیافتن گروه مهمی از نیرو‌های ذخیره در فعالیت‌های نظامی به قدرت عملی ارتش آسیب وارد خواهد کرد. وی با اشاره به نشست فوق العاده در مقر وزارت امنیت، افزود پیام ارتش این است که آسیب وارد کردن به وحدت نظامیان در شرایط کنونی ممکن است در آینده بر قدرت ارتش تاثیر بگذارد.

ملحق شدن شمار قابل توجهی از خلبانان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به معترضان نتانیاهو نگرانی شدید ارتش این رژیم را به همراه داشته است و ارتش رژیم اشغالگر نگران توسعه دامنه این تمرد از خدمت همزمان با تحولات در مرز لبنان و تنش در روابط این رژیم با آمریکا است.

نگرانی صهیونیست‌ها درباره کاهش قدرت ارتش این رژیم

طبق گزارش روزنامه «معاریو» پیش‌بینی‌های ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که در صورت ادامه روند تصویب لایحه مذکور و همچنین تظاهرات علیه آن، به تعداد خلبانان جنگی که حاضر به ادامه خدمت نخواهند بود، افزوده خواهد شد.

نافرمانی در ارتش رژیم صهیونیستی تنها به نیروی هوایی محدود نمی‌شود و در روزهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر تعداد نیروهای ذخیره در سایر یگان‌ها بوده‌ایم که به فرماندهان خود اطلاع داده‌اند قصد ندارند به خدمت ادامه دهند.