خبر خوش حماس: افسران بلندپایه اسرائیلی را اسیر کرده‌ایم

صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین بعد از ظهر امروز شنبه تأکید کرد که این جنبش تا رسیدن به آزادی، به مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

صبح امروز، بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

خبرگزاری شهاب به نقل از العاروری گزارش داد: ما ملتی هستیم که حق دارد آزادانه زندگی کند،  از شر اسرائیل نجات یابد و کرامت مقدسات خود را حفظ کند. حماس و کتائب القسام در برابر هتک حرمت به مقدسات سکوت نخواهد کرد.

 خبر خوش حماس: افسران بلندپایه اسرائیلی را اسیر کرده‌ایم

وی با بیان اینکه در عملیات امروز، حماس شمار زیادی اسیر اسرائیلی از جمله افسران عالیرتبه در اختیار دارد، تصریح کرد: آنچه در اختیار داریم، همه اسرای ما را در زندانهای اسرائیل آزاد خواهد کرد.

العاروری با اشاره به اینکه حماس ادامه محاصره غزه و اسارت اسرای خود را در زندانهای اسرائیل نخواهد پذیرفت، خاطر نشان کرد: شمار زیادی از صهیونیستها کشته و زخمی شده‌اند. جنگ در اوج خود قرار دارد و اسرای ما هم به زودی آزاد خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی قصد داشته است به غزه و کرانه باختری حمله کند، در پایان تأکید کرد: اسرائیل به مقاومت و ملت ما در غزه و کرانه باختری حمله کرده است. همه احتمالات وجود دارد و ما برای بدترین احتمال آماده هستیم، از جمله حمله زمینی دشمن.

منابع خبری وابسته به رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز شنبه به افزایش تلفات نظامیان و غیر نظامیان این رژیم در جریان عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت اذعان کردند.

رادیو ارتش اسرائیل خبر داد که تا این لحظه، 40 صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از 700 نفر در شهرکهای صهیونیستی اطراف نوار غزه زخمی شده‌اند.