حمایت مردم جهان از مقاومت و غزه به روایت تصویر

برای سومین روز متوالی تظاهرات و راهپیمایی‌های مردم جهان در ابراز همبستگی و حمایت از عملیات طوفان الاقصی که توسط مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی علیه جنایات رژیم صهیونیستی انجام شد و منجر به کشته و اسارت صد‌ها نظامی صهیونیستی شد ادامه دارد.

صبح روز شنبه، گردان‌های عزالدین قسام، بازوی نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) این عملیات نظامی بی سابقه را علیه اسرائیل آغاز کردند که شامل شلیک هزاران موشک، عملیات‌های نفوذی و هجوم به اسرائیل بود. شهرک‌ها و اماکن نظامی در اطراف نوار غزه.

تظاهرات از مرز‌های جهان عرب فراتر رفت و به قاره اروپا و آمریکا رسید، جایی که کشور‌هایی مانند هلند، اسپانیا و ترکیه شاهد مواضع همبستگی در حمایت از غزه بودند که با تجاوزات تلافی جویانه گسترده رژیم صهیونیستی مواجه است.

طوفان الاقصی دنیا را تکان داد و بار دیگر نشان داد با وجود اینکه دولت‌های به مردم فلسطین خیانت می‌کنند، اما ملت‌ها در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند. همچنان پس از گذشت سه روز از عملیات نیرو‌های مقاومت در سراسر جهان تظاهرات‌های گوناگونی در حمایت از فلسطین و مردم غزه که زیر بمباران رژیم صهیونیستی قرار دارند برگزار می‌شود. شهرهای مختلف آمریکا نیز شاهد تجمع مردم در حمایت از فلسطین بوده است.

1

تورنتوی کانادا نیز شاهد جمعیت کثیری از حامیان فلسطین بود با در دست داشتن پلاکارد‌ها و پرچم فلسطین نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

2

مردم پاکستان و مسلمانان هند نیز برای حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند و پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا که حامی اصلی جنایات آن است را به آتش کشید

3

.تعداد زیادی از شهروندان انگلیس نیز با تجمع در یکی از خیابان‌های لندن با فلسطین ابراز همدردی کردن

4

 

5

 

.مردم مادرید در اسپانیا برای چندمین بار متوالی از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی در حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند