وعده خالد مشعل به سربازان ترسوی صهیونیست/  در جنگ زمینی، اسرائیل را شکست می‌دهیم

خالد مشعل مسئول جنبش مقاومت حماس در خارج از فلسطین شامگاه امروز دوشنبه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با کشتار کودکان و غیر نظامیان به دنبال جبران شکست نظامی خود است.

مشعل به شبکه العربی گفت: مقاومت فلسطین همه سناریوها را بررسی کرده است، از جمله حمله زمینی. این نخستین بار نیست که اسرائیل شعار نابودی حماس را سر می‌دهد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن، هیچ آینده‌ای در فلسطین ندارد، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی به ما مردم فلسطین این فرصت را داد تا رژیم اسرائیل را از بین ببریم.

این مقام حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی راهکار دو دولتی را از بین برده و هیچ گزینه‌ای جز مقاومت باقی نمانده است، خاطر نشان کرد: هیچ کس از آتش‌بس واقعی سخن نمی‌گوید. اسرائیل برای جنگ آماده می‌شود و ما نیز آماده مقابله با آن هستیم و پیروز خواهیم شد.

وعده خالد مشعل به سربازان ترسوی صهیونیست/  در جنگ زمینی، اسرائیل را شکست می‌دهیم

مشعل با اشاره به اینکه در نبرد زمینی، اسرائیل را شکست خواهیم داد، عنوان کرد: یکی از اهداف این جنگ این بود که سربازان و افسران اسرائیلی را اسیر کنیم. برای تبادل اسرا نیز اسرای کافی در اختیار داریم.

وی با اشاره به حضور افسران عالیرتبه صهیونیستی در میان اسرا، خاطر نشان کرد: ما بر اساس حقوق بین‌الملل، با اسرا رفتار خواهیم کرد.

عملیات مقاومت فلسطین تحت عنوان طوفان الاقصی وارد دهمین روز خود شده است. تا کنون بیش از ۲۸۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و شمار افراد زخمی نیز از ۱۰ هزار نفر عبور کرده است.