«مناطق امن» در غزه دیگر امن نیستند!

شامگاه سه‌شنبه جنایت رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه جهان را در بهت فرو برد؛ جنایتی که قلب هر انسانی را به درد آورده و سیل اشک‌ را روی گونه‌های کودکان لرزان فلسطینی جاری کرده است. کودکانی که خانه‌هایشان در پی حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی ویران شد و تنها پناه آخرشان مدرسه سازمان ملل بود که این رژیم این مدرسه را هم با قساوت تمام تخریب کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از «ابو هشام ابو الحسین» که ابتدا در منزلش در خان یونس از خانواده‌های آواره استقبال کرد اما سپس برای یافتن مکانی امن به مدرسه سازمان ملل رفت، نوشت: «موقعیت با بمباران هوایی علیه خانه‌ها و مردمان بی‌پناه بسیار بسیار دشوار شده است.»

این جنایت توسط رژیم صهیونیستی درحالی رخ داده که پیشتر با زورگویی خواستار خروج مردم از شمال غزه شد و از حمله زمینی احتمالی علیه غزه در آینده خبر داد.

طی روزهای اخیر روایت‌های دلخراش متعددی از فلسطینی‌ها و جنایت رژیم صهیونیستی علیه غزه منتشر شده است؛ روایت‌های تکان‌دهنده‌ای که نفیر آلام فلسطینی‌ها را به گوش جهانیان رسانده و ذات جنایتکار را بیش از پیش به جهان ثابت کرده است.

بامداد سه‌شنبه، صدای انفجار موجب شکسته شدن پنجره‌های منزل «معتز الزرعی» در خان یونس شد. او که با عجله به بیرون رفت تا از حال همسایه‌اش ابراهیم مطلع شود، متوجه شد که خانه او ویران شده و دست کم ۱۲ نفر از دو خانواده در جریان حملات رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند.

خواهر الزرعی که به همراه پنج تن از عموزاده‌هایش به شدت زخمی شدند، گفت: «هیچ هشداری صادر نشد! اکثر کشته شده‌ها زنان و بچه‌ها بودند.»

شهروند دیگری در خان یونس از نتایج جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌گوید. او که همزمان به ویرانی‌های شهر و کودکان بی‌گناه می‌اندیشد، والدینی را می‌بیند که در میان انبوهی از آوار با چهره‌ای حزن‌انگیز اما امیدوار به دنبال عزیزان خود می‌گردند. این شهروند از داغ فلسطینی‌ها می‌گوید و روایت می‌کند که خانواده‌ای در همسایگی آن‌ها دست کم ۴ نفر را در پی حملات رژیم صهیونیستی از دست داده‌ و فقط دو نفر از آن‌ها جان سالم به در برده‌اند.

«مناطق امن» در غزه دیگر امن نیستند!

وزارت بهداشت غزه شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد و طبق برآوردهای اولیه، بیش از ۵۰۰ تن از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به این بیمارستان به شهادت رسیدند.

همزمان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که ۶ فلسطینی به دنبال بمباران مدرسه این سازمان در اردوگاه آوارگان المغازی در غزه به شهادت رسیدند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به رغم جنایت و کشتاری که در بیمارستان المعمدانی با بیش از ۵۰۰ شهید انجام داد، دوازدهمین روز جنگ در غزه را با بی‌توجهی کامل به انتقادات جهانی همراه با کشتارهای جدید آغاز کرد.

وزارت بهداشت غزه از افزایش تلفات شهدا و قربانیان خبر داد و اعلام کرد که تجاوزات ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی بیش از ۳۲۰۰ شهید و ۱۱۰۰۰ زخمی برجای گذاشته است که بیشتر آن‌ها کودک و زن هستند.