قطع همزمان برق و اینترنت در جنین و غزه

 الجزیره گزارش داد همزمان با بمباران غزه اقدامات جنایت آمیز رژیم صهیونیستی در کرانه باختری ادامه داد.

در همین ارتباط گفته شده که نیرو‌های اشغالگر در جریان یورش بامدادی به اردوگاه جنین، برق ، ارتباطات و اینترنت را در مناطق مختلف اردوگاه جنین قطع کردند.

همزمان شرکت مخابرات فلسطین در التل نیز قطع کامل تمامی ارتباطات و اینترنت در نوار غزه را تایید کرد.

از سوی دیگر، نیرو‌های اشغالگر به شهر طولکرم در شمال کرانه باختری یورش بردند و درگیری در آنجا نیز آغاز شد. گزارش شده که یک جوان فلسطینی پس از هجوم نیرو‌های اشغالگر به شهر طولکرم در شمال کرانه باختری براثر گلوله‌های نیرو‌های اشغالگر به شهادت رسید.

همچنین در غزه نیز، در بمباران رژیم صهیونیستی که دو خانه را در خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داد، ۵ فلسطینی شهید و ۴۰ نفر زخمی شدند.

ساعاتی پیش از این اعلام شده بود که گروهی از نیرو‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین یورش بردند. این حمله در شرایطی صورت گرفته که همزمان تظاهرات گسترده ساکنان جنین در حمایت از مقاومت و غزه برگزار شده است. منابع محلی هم از درگیری مسلحانه شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در جریان یورش به شهر جنین خبر دادند. یورش به جنین در وضعیتی صورت گرفته که الجزیره اعلام کرد که جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو هم اکنون در مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو در حال برگزاری است.

روزنامه نگار اهل جنین، محمد حمدان هم از جنین اعلام کرد که نیرو‌های کمکی برای نیرو‌های اشغالگر با پشتیبانی بولدوزر‌های نظامی در جنین مستقر شده‌اند. محمد حمدان افزود که رزمندگان مقاومت با هجوم نیرو‌های اشغالگر به جنین مقابله می‌کنند و هر از چند گاهی صدای درگیری به گوش می‌رسد. خبرنگار المیادین در رام الله هم از جنین گزارش داده است که نیرو‌های اشغالگر عطا ابورمیله، دبیر جنبش فتح را در جنین دستگیر کردند.

ساعاتی پیش از این نیز، خبرنگار المیادین در کرانه باختری گزارش داده بود که نیرو‌های اشغالگر به محله جبریات در جنین یورش بردند و مقاومت به مقابله و درگیری با آن پرداخت. روز گذشته نیز اشغالگران صهیونیست مانند روز‌های قبلی به این اردوگاه حمله کرده و با فلسطینی‌های ساکن آن درگیر شدند. بولدوزر‌های رژیم صهیونیستی به این حد اکتفا نکرده و دیوار خارجی بیمارستان جنین را تخریب کردند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ورودی معروف اردوگاه جنین را تخریب و ویران کرد. جنگنده‌های ارتش این رژیم یک منطقه در اردوگاه جنین را نیز بمباران کردند. خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و نیرو‌های مقاومت در این اردوگاه در جریان است و بمب‌های این نیرو‌ها در نزدیکی تجهیزات نظامیان صهیونیست منفجر می‌شود.

قطع همزمان برق و اینترنت در جنین و غزه

گردان‌های شهدای الاقصی نیز اعلام کرد که نیرو‌های فلسطینی با شلیک گلوله و پرتاب نارنجک، نظامیان صهیونیست را در جنین هدف قرار دادند. همچنین گزارش شده که روزگذشته جوان فلسطینی دیگری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان یورش به شهر و اردوگاه جنین به شهادت رسیده است. گزارش‌های رسانه‌ای از قطع جریان برق در مناطق مختلف شهر و اردوگاه جنین در اثر حملات اشغالگران صهیونیست به مولد‌های برق حکایت دارند.