دروغ بزرگ اسرائیل برملا شد

 رسانه های رژیم صهیونیستی از جمله شبکه سیزدهم و رادیوی ارتش این رژیم اعلام کردند که اطلاعاتی مبنی بر وجود اسیران صهیونیست در بیمارستان الشفاء وجود ندارد و عملیات جستجو ادامه دارد.

خبرنگار شبکه تلویزیونی العربی نیز از تل آویو گزارش داد که این اتفاق بزرگترین شکست اطلاعاتی رژیم اسرائیل از زمان آغاز جنگ علیه غزه است.

وی افزود: اسرائیل از آغاز این جنگ این گونه ترویج می کند که رهبران جنبش حماس در داخل بیمارستان الشفاء زیر بیمارستان هستند.

این خبرنگار گفت: اسرائیلی ها همچنین ترویج می کردند که اسیران صهیونیست در نوار غزه در بیمارستان الشفاء هستند. آخرین بار یک مسئول اسرائیلی دو روز پیش در گفت وگو با روزنامه وال

استریت ژورنال مدعی شد که اسیران صهیونیست در نوار غزه ممکن است در این بیمارستان باشند اما اکنون به وضوح رسانه های اسرائیلی به نقل از منابع خود در داخل ارتش اسرائیل می گویند که

هیچ نشانه ای مبنی بر وجود اسیران صهیونیست در داخل این بیمارستان وجود ندارد.

وی ادامه داد:‌ عملیات جستجو در بیمارستان ادامه دارد و تا این لحظه، اعلام نشده که هیچ گونه تونلی در بیمارستان پیدا شده است. فقط خبرنگاران اسرائیلی ادعا کرده اند که در داخل بیمارستان

سلاح پیدا شده اما ماهیت این سلاح مشخص نیست که آیا سلاح فردی بوده که معمولا نیروهای نگهبانی بیمارستان نظیر سایر بیمارستان های جهان از آن برای حفاظت استفاده می کنند.

وی افزود: شبکه تونل های گسترده ای که ارتش اسرائیل از آن حرف می زد، دستکم تا الان پیدا نشده است. ما از بزرگترین شکست اطلاعاتی اسرائیل از آغاز این جنگ صحبت می کنیم.

دروغ بزرگ اسرائیل برملا شد

این خبرنگار درباره واکنش رسانه های صهیونیست به این اتفاق گفت: رسانه های اسرائیلی شوکه شده اند. رسانه ها و اسرائیلی ها فکر می کردند که وقتی به بیمارستان الشفاء یورش ببرند، اسیران صهیونیست را خواهند یافت.

وی اضافه کرد:‌ هیچ گونه درگیری در داخل بیمارستان روی نداده و اساسا نیروهای حماس در داخل بیمارستان نبوده اند و خود اسرائیلی ها هم این را به طور تلویجی تایید کرده اند زیرا رادیو و

تلویزیون اسرائیل گفته که در جریان یورش به بیمارستان هیچ یک از نظامیان اسرائیلی زخمی نشده است.

این خبرنگار گفت: اسرائیلی ها سالها ادعا می کردند که بیمارستان الشفاء یک مقر فرماندهی نظامی گردان های القسام است. همه ادعاهای اسرائیلی ها و آمریکایی ها نادرست از کار درآمده است.

آمریکایی ها شب گذشته برای اولین بار از وجود نیروهای فلسطینی یا تونل در زیر بیمارستان سخن گفته بودند. تا این لحظه اسیر صهیونیست یا تونلی در زیر بیمارستان پیدا نکرده اند.