ترس شدید صهیونیستها از حزب الله| فرار اسرائیلی ها از چیست؟

حزب‌الله طی ۴۸ ساعت گذشته بالغ بر ۲۱ عملیات علیه مواضع صهیونیستی در طول نوار مرزی انجام داده که علاوه بر انهدام پهپاد هرمس ۴۵۰ رژیم صهیونیستی با موشک زمین به هوا به کشته و زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها منجر شده است.

این عملیات متوالی تاثیر روانی بسیار زیادی بر تحلیلگران و شهرک‌نشینان شمال سرزمین‌های اشغالی و محافل صهیونیستی نسبت به اوضاع این منطقه داشته و آنها نسبت به روند این تحولات ابراز نگرانی می‌کنند.

در همین رابطه «کوبی میروم» خبرنگار شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب‌الله دستاوردهای زیادی را در افکار عمومی داشته است، از جمله اینکه ۷۰ هزار شهرک‌نشین از منازل خود در نوار شمالی تخلیه شده و صدها هزار نفر دیگر همچنان در معرض تهدید حملات موشکی حزب‌الله قرار دارند.

شهرک نشینان آواره رژیم صهیونیستی نیز از استمرار این وضع ابراز نگرانی می‌کنند. در همین رابطه «موشه دیویدویچ» رئیس انجمن شهرک نشینان اسرائیلی اعلام کرد که با وجود باقی ماندن حزب‌الله لبنان در نزدیکی مرزهای شمالی، شهرک‌نشینان هرگز به منازل خود باز نمی‌گردند.

ترس شدید صهیونیستها از حزب الله| فرار اسرائیلی ها برای چیست؟

وی ادامه داد: نصرالله همچنان به افزایش سطح حملات موشکی و پهپادی و با موشک‌های ضد تانک ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد به هیچ وجه تحت تاثیر اظهارات نخست وزیر و اعضای کابینه قرار نگرفته است.

این شهرک نشین صهیونیست پیشنهاد داد که طرحی مشابه تحولات جنوب سرزمین‌های اشغالی درباره لبنان نیز اجرا شود و این اطمینان به دست آید که نصرالله قدرت بازدارندگی در برابر اسرائیل نخواهد داشت!

به نوشته الاخبار، تحلیلگران سیاسی رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها و محافل تحقیقاتی این رژیم مطالب زیادی را در خصوص نحوه بازگشت ساکنان شهرک‌های شمالی به منازل خود مطرح می‌کنند. برخی از این تحلیلگران افزایش فشارهای سیاسی بر دولت لبنان و تمرکز بیشتر بر قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت را مطرح می‌کنند و برخی دیگر معتقدند که با پایان یافتن حملات زمینی در نوار غزه و رسیدن به توافق در خصوص اسرا، خطر حزب‌الله لبنان نیز متوقف خواهد شد.