۱۴ مدل هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در حملات به غزه

الجزیره در این باره گزارش داد، این هواپیماها ماموریت‌های متعددی را انجام می‌دهند که مهم‌ترین آنها جمع‌آوری اطلاعات و کمک به جنگنده‌ها و نیروهای زمینی در انجام ماموریت‌هاست.

این تحقیقات از طریق عکس‌های اختصاصی به دست آمده توسط الجزیره، جزئیات و انواع پهپادهای رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد که از مقاومت جاسوسی می‌کردند. طبق تحقیقات، دو نوع هواپیمای اطلاعاتی در ارتش رژیم صهیونیستی وجود دارد، یکی دارای سرنشین و دیگری بدون سرنشین.

طبق این گزارش، هواپیماهای سرنشین‌دار از ۶ نوع تشکیل شده و این هواپیماها به تحرکات نیروهای زمینی و مانور آنها کمک کرده و بر حرکات جنگنده‌ها نظارت می‌کنند.

الجزیره همچنین گزارش داد: هواپیماهای بدون سرنشین ارتش رژیم اشغالگر نیز از ۸ نوع تشکیل شده‌اند که برای رصد و ردیابی استفاده می‌شوند و قابلیت شلیک موشک و بمب را دارند. برخی از آنها در ارتفاع بالا و برخی در ارتفاع متوسط ​​پرواز می‌کنند، همچنین برخی از آنها بالگردهای با حجم و اندازه متوسط و برخی دیگر ریزپرنده هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

۱۴ مدل هواپیمای جاسوسی در حملات به غزه

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت، حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت گرفته و بیش از ۲۶ هزار شهید و ۶۵ هزار مجروح بر جای گذاشته است.