تعرض جنسی به پسران جوان در بی بی سی!
گروه بین الملل افکار نیوز

- شواهدی کشف شده است که نشان می دهد؛ کارکنان شبکه بی بی سی در جریان تعرضات مجری مشهور بی بی سی به پسران جوان در محل های مختلف از جمله خود شرکت بی بی سی بوده اند.

به گزارش افکارنیوز به نقل از نشریه آبزرور، یک وکیل متخصص در زمینه سوء استفاده های جنسی شواهدی را از بین ۱۲ مرد و زن جمع آوری کرده است. آلن کالینز گفت که در صحبت با همکاران ساویل متوجه این موضوع شده است که ساویل در بین همکاران و کارکنان بی بی سی به یک فرد علاقه مند به پسران خردسال شناخته شده بود.

به گفته این وکیل، قبل از دهه ۷۰ میلادی نیز اتهامات مستقلی به این مجری وارد شده بود و در حال حاضر نیز مدارکی مبنی بر تایید این موضوع وجود دارد.

به گزارش افکارنیوز، در حالیکه شواهد اولیه این وکیل نشان می دهد فساد این مجری امری اثبات شده بوده است ولی هیچگاه زنگ خطر این موضوع به صدا در نیامد. آلن کالینز در این زمینه اظهار داشت:در این موضوع این همکاران سابق ساویل هستند که باید مورد طرف تیره شخصیت این مجری، شخصیت دشوار وی و علاقه مندی اش به پسر بچه ها توضیحات لازم را ارائه کنند.

درصورت صحت ادعاهای این وکیل و تایید اینکه مسئولان بی بی سی از فساد مجری خود آگاه بوده و اقدامی در این زمینه نکرده باشند، بی بی سی به عنوان یک متهم به جرایم جنایی باید در دادگاه حاضر شود. به گفته کالینز سوالاتی هست که در این زمینه باید به آنها پاسخ داده شود. این داستان تنها مربوط به ساویل نمی شود بلکه داستان اصلی این است که چگونه یک نفر در مدتی طولانی توانسته است بچه های خردسال را مورد آزار و اذیت قرار دهد. به نظر می رسد که بی بی سی از این مرد می ترسیده است. اگر در چنین شرایطی شما از ترس سکوت کنید، آن فرهنگ غلط به طور قطع مسلط خواهد شد.

به گزارش افکار نیوز، این وکیل گفت که در حال بررسی چندمورد است که بچه های قربانی در مهد کودکی در نیوجرسی مورد آزار و اذیت واقع شده اند. به گزارش افکارنیوز، همچنین گفته می شود که این مجری بی بی سی در یکی از بیمارستان ها نیز به چند نفر تجاوز کرده است.

آلن کالنیز معتقد است که او با یک فرد متجاوز معمولی متفاوت است چرا که او به طعمه هایش در مکان های مختلف تجاوز می کرده است. آلن کالینز در آخر تاکید کرد که متاسفانه تجاوز به بچه های خردسال در حال افزایش است.

برای اولین بار، اسکاتلند یارد از فساد اخلاقی مجری مشهور بی بی سی پرده برداشت و در جریان این افشاگری مشخص شد که ۲۰۰نفر قربانی هوسرانی جنسی جیمی ساویل، مجری بی بی سی شده اند.