آموزش تروریست های «جبهه النصره» در اتاق عملیات «صهیونیست ها»
گروه بین الملل -

طبق اطلاعات رسیده به «العهد»، چند واحد نظامی متعلق به صهیونیست ها، موشک های خود را برای حمایت از گروه های مسلح معارض سوری در نوار جولان و القنیطره مستقر کرده اند.

به گزارشافکارنیوزبه نقل از العهد؛ این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که واحدهای نظامی صهیونیستی برای تجهیز جبهه النصره به لوازم الکترونیکی برای اخلال در موشک های ارتش سوریه برنامه ریزی کرده بودند. اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که این لوازم، علاوه بر اخلال در ارتباطات ارتش سوریه، قادر به کنترل ارتباطات بی سیم با برد کم و فرکانس بالا نیز هستند.

طبق اطلاعات به دست آمده، همکاری جبهه النصره با اسرائیل تنها محدود به همکاری های اطلاعاتی نیست بلکه فراتر از آن به اقدامات عملی «گروه اطلاعاتی امان» در قبال جبهه النصره بر می گردد. اسرائیلی ها به تروریست های جبهه النصره استفاده از سلاح های مدرن را آموزش می دهند. همچنین آموزش پرتاب موشک های بالستیک و استراتژیک حاکی از آن است که این سلاح ها هم اکنون در اختیار برخی از گروه های معارض سوری قرار گرفته است.

اطلاعات رسیده حاکی از آن است که آموزش تعداد زیادی از تروریست های جبهه النصره در عملیات خود در قنیطره و دیره سوریه، در نهادهای اسرائیلی انجام شده است. برای این منظور یک اتاق عملیات به غیر از اتاق عملیات شهر قنیطره، ایجاد شده است. مدیریت این اتاق را یک افسر اطلاعاتی اسرائیل برعهده دارد و او کاملا بر تاثیر روانی بر تروریست ها آشنایی دارد. او با یکی از تروریست های جبهه النصره به نام خالد ناصر ارتباط دارد؛ کسی که با واحد ۵۰۴ صهیونیست ها در درگیری های قنیطره در یک جبهه قرار داشت.

گفته می شود حضور این واحد صهیونیستی تنها به منطقه قنیطره محدود نشده است و آنها در مناطقی از درعا حضور دارند.