جذب نیروهای جدید با گربه انتحاری!+ تصاویر

گروه بین الملل، بر اساس گزارش های خبری منتشر شده، داعش با انتشار تصاویری رمزگذاری شده در صفحات اجتماعی مشغول جذب نیرو برای این گروه تروریستی است.

به گزارش افکارخبر، این گروه تروریستی در روشی جدید عکس هایی از گربه ها در حالی که کمربند انفجاری دور آنها بسته شده یا نارنجک در کنار آنها قرار داده شده، منتشر می کند و با ارسال پیام هایی در شبکه های اجتماعی، سعی در جذب نوجوانان به این گروه تروریستی دارد.

این در حالیست که، گروه تروریستی داعش برای اعدام مخالفان و حتی سرکرده های فراری خود نیز به شیوه های عجیب و غریبی دست می زند.

جدیدترین فیلمهای ویدیویی منتشر شده در شبکه های اجتماعی از جمله یوتیوپ نشان می دهد گربه ای توسط گروه تروریستی داعش به جرم کشتن و خوردن یک کبوتر اعدام می شود که این مساله تعجب همگان را برانگیخته است.

در این فیلم ویدیویی یک گربه در حالی که سر آن داخل یک کیسه سیاه قرار داده شده و از دیوار آویزان شده توسط گروه تروریستی داعش کشته می شود.

این در حالیست که این گروه تروریستی پیش از این از روشهای بسیار غیرانسانی و عجیب و غریب اعدام که با اسلام و انسانیت تعارض دارد برای اعدام قربانیان استفاده می کند.

چندی پیش نیز گروه تروریستی داعش تصاویری از شیوه جدید خود برای اعدام مخالفان از طریق عبور از روی آنها با تانک منتشر کرد. 

بر اساس آنچه در ویدیوی انتشار یافته توسط گروه تروریستی داعش مشاهده می شود، این تروریست ها با تانک از روی یک سرباز سوری رد شده و وی را به طرز فجیعی به قتل می رسانند. 

پیش از این نیز گروه تروریستی داعش با شیوه های وحشیانه ای از جمله سوزاندن، فرو بردن اسیران محصور در قفس در آب، محصور کردن در خودرو و انفجار آن و پرتاب از ارتفاع، مخالفان خود را اعدام کرده است.