مقابله اینترنتی با افکار نژاد پرستانه ترامپ
این کمپین پس از آن راه افتاد که یک زن مسلمان آمریکایی در صفحه شخصی اش در فیسبوک به تشریح مشکلاتی که خود و دخترش به خاطر سخنان "دونالد ترامپ" نامزد حزب جمهوری خواه درباره لزوم جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا با آن مواجه شدند، پرداخت.

این زن نوشت که دختر 8 ساله اش به نام "صوفیا" به خاطر اینکه فکر کرد ارتش آمریکا آنان را مجبور به رفتن خواهند نمود، چمدانش را بست.

داستان این زن 23 هزار بار در پایگاه های ارتباط اجتماعی کلیک خورد و در نهایت سربازی به نام "کری بیک" آن را خواند.

این سرباز زن آمریکایی در اینترنت برای زن مزبور پیام داد: سلام علیکم، خواهشمندم تصویرم را به دخترت نشان بده و به او بگو من عضو ارتش آمریکا و همزمان، خودم مادرهستم، من از تو حمایت خواهم کرد نه اینکه شما را اخراج کنیم، من از آنچه برای شما اتفاق افتاد بسیار آزرده شدم و به عنوان یک مادر و به نیابت از آمریکاییها عذرخواهی می کنم که سخنان دونالد ترامپ باعث این مشکلات برای شما شد. با راه اندازی کمپین از تو حمایت خواهیم کرد.

تارنمای بی.بی.سی نوشت که وی از همکارانش خواست به کمک صوفیا بشتابند و با نژادپرستی و اسلام هراسی مقابله کنند.

سربازان آمریکایی نیز دعوت بیک را پذیرفته و تصویر خود را در فیسبوک با یونیفورم نظامی با جمله از تو حمایت خواهیم کرد، منتشر کردند.  

در تویتر نیز بیش از 14 هزار پیام منتشر شد و به گزارش شبکه "ای بی سی" آمریکا بیش از 500 پیام همبستگی نیز برای این خانواده ارسال شده است. 

جنجالی‌ترین اظهارنظر دونالد ترامپ، از نامزدهای جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در خصوص مسلمانان، در داخل این کشور انتقاد شماری از مقام ها و حتی هم‌حزبی‌ها وی و در خارج نارضایتی مسلمانان را به دنبال داشت. ترامپ گفته است که باید به‌طور کامل مانع ورود مسلمانان به آمریکا شد.

دونالد ترامپ نامزد انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه اواسط آذرماه خواستار توقف "کامل" ورود مسلمانان به آمریکا شده است.  این اظهارات ترامپ با انتقاد کاخ سفید و بعضی از رقبای او مواجه شد.