یک منبع امنیتی به خبرگزاری یمنی سبأ گفت جنگنده های سعودی در اولین روز از سال نو میلادی به تالار آپولو واقع در خیابان پرجمعیت ستین حمله کردند؛ در نتیجه این حمله خسارتهایی به چند خانه وارد شد و تالار مذکور آتش گرفت. البته نیروهای آتش نشانی در استانداری صنعا موفق به خاموش کردن آن شدند.


این منبع افزود: در بمباران منطقه ستین خسارات سنگینی به منازل مسکونی مجاور تالار آپولو وارد شد.
منبع مذکور خاطرنشان کرد که جنگنده های سعودی استخر شنا در پارک تفریحی عطان را هم بمباران کردند که در این بمباران نیز تعداد زیادی از منازل خسارت دیدند.


به گفته یک منبع امنیتی در استانداری صنعا جنگنده های متجاوز سعودی همچنین منطقه وادی احمد و فرودگاه را برای سومین بار پیاپی بمباران کردند. آنها سپیده دم دیروز همین منطقه را مورد حمله قرار داده بودند که در نتیجه آن خسارتهای بسیاری به چندین خانه وارد شد.


جنگنده های سعودی دیشب نیز منطقه حزیز واقع در جنوب صنعا را چندین بار به شدت بمباران کردند، که در نتیجه آن خسارات سنگینی به شماری از منازل شهروندان وارد شد.
این منبع امینتی حمله جنگنده های سعودی به مناطق مسکونی پرجمعیت و کشتار عمدی مردم بیدفاع را محکوم کرده و گفت؛ ادامه محاصره ظالمانه مردم باعث شده است که آنها از ابتدایی ترین نیازهای ضروری خود اعم از غذا و دارو و مشتقات نفتی و غیره محروم شوند.