انقلابیون بحرینی در ادامه تظاهرات و فعالیت‌های انقلابی خود در محکومیت اعدام شیخ «نمر باقر النمر» روحانی عربستان توسط مقامات ریاض، «آل سعود» را زیر پای خود نگاشتند.

«جمیعت العمل الاسلامی» از گروه‌های مخالف نظام بحرین در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» با انتشار تصاویری از تظاهرات شبانه انقلابیون، نوشت: انقلابیون منطقه «عالی» نام «آل سعود» را بر کف خیابان‌ها نوشتند تا کفش‌ها و لاستیک‌ خودروها از روی آنها عبور کنند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی بحرین با حمله به منطقه عالی کلمه «آل سعود» را پاک کردند.

آحاد مختلف ملت بحرین دیشب نیز برای چهارمین شب متوالی در محکومیت اقدام عربستان در اعدام شیخ «نمر باقر النمر» روحانی برجسته شیعه، تظاهرات کردند.

به گزارش «ائتلاف انقلاب 14 فوریه»، ملت بحرین در مناطق «البلاد القدیم»، «شهرکان»،‌«توبلی»، «ابو قوه»، «کرباباد» و «عالی» با برگزاری تظاهراتی اقدام عربستان در اعدام نمر و همبستگی منامه با ریاض را محکوم کردند.

ائتلاف انقلاب 14 فوریه بحرین نیز تحریم کالاهای عربستان سعودی را خواستار شد.

آحاد مختلف بحرین از بدو اعدام شیخ نمر هر شب در محکومیت این اقدام خاندان حاکم در عربستان تظاهرات کرده بودند.

بر اساس این گزارش، وزارت کشور بحرین به مردم این کشور درباره محکوم کردن اعدام شیخ نمر هشدار داد و تاکید کرد که نباید هیچ تظاهراتی در اعتراض به اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی بارز عربستان برگزار شود.

در بیانیه وزارت کشور بحرین آمده است: هر گونه اعتراض به احکام دستگاه قضایی کشور عربستان، پیگرد قانونی خواهد داشت زیرا چنین اعتراضی امنیت عمومی را برهم می‌زند و باعث فتنه و آشوب می‌شود.

نیروهای امنیتی بحرین طی چند شب گذشته با شلیک گازهای اشک آور و گلوله‌های ساچمه‌ای تظاهرات مردم بیگناه را سرکوب کرده که به مصدومیت شماری از معترضان منجر شد.