آزادسازی کامل شرق استان الانبار

«سامی العارضی» فرمانده عملیات ویژه سازمان مبارزه با تروریسم عراق گفت که نیروهای این سازمان مأموریت خود در آزادسازی کامل شرق الانبار را با موفقیت به پایان رساندند.

"السجاریه"، "جوبیه"، "حصیبه" و "حصیبه الشرقیه" آخرین اهداف در شرق استان الانبار بود که همه این مناطق طی روزهای گذشته از چنگال داعشی ها آزاد شد.

منابع عراقی روز دوشنبه از موفقیت نیروهای ارتش و مردمی عراق در آزادسازی کامل شهر الرمادی از اشغال تروریست‌های تکفیری داعش پس از آزادی مناطق باقی‌مانده در شرق آن خبر داده بودند.

شمارش معکوس برای آزادسازی غرب استان الانبار

«برکات العیساوی» عضو شورای استانداری الانبار گفت که نیروهای مشترک عراقی از ساکنان شهرستان "هیت" و منطقه "کبیسه" در غرب استان الانبار خواستند که از مناطق خود خارج شوند عملیات نظامی برای آزادسازی این دو شهر از چنگال تروریستهای داعشی آغاز شود.

در همین راستا شورای استانداری ا علام کرد که نیروهای امنیتی برای خروج غیر نظامیان از این دو منطقه گذرگاههای امنی باز خواهند کرد.

خبر دیگر اینکه جنگنده‌های عراقی مواضع گروه تروریستی داعش در منطقه الجزیره در شهرستان الخالدیه در شرق شهر الرمادی را بمباران کردند.

دفع حمله داعش به غرب سامرا

«رائد جودت» فرمانده پلیس الاتحادیه اعلام کرد که در پی دفع حمله تروریستهای داعشی به غرب سامرا 20 تن از آنها کشته و یک خودروی آنها منهدم شد. همچنین تعدادی از تروریستهای داعشی نیز در پی حمله جنگنده‌های عراقی به مواضع آنها در نزدیکی شهرستان الشرقاط در شمال صلاح الدین کشته شدند.

و خبر دیگر اینکه تروریستهای داعشی پایگاه اسپایکر در شمال تکریت را هدف حمله خمپاره‌ای خود قرار دادند که این حمله خساراتی مادی بر جای گذاشت.

«معن السعدی» فرمانده نیروهای ویژه دو م گفت که نیروهای عراقی طی روزهای گذشته چندین حمله داعش در منطقه "الفتحه" و کوه "مکحول" در شمال استان صلاح الدین را دفع کردند.