محله های شهر فلوجه دیگر برای تروریست های داعش امن نیست زیرا عشایر "الجریصات"، "الحلابسه"، "المحامده" و دیگر عشایر، خسارات مالی و جانی هنگفتی به آنها وارد آورده اند.

منابع نظامی عراق ضمن اشاره به ادامه درگیری میان عشایر و تروریست های داعش از تسلط بر مناطق وسیعی از حی نزال و اطراف آن و نیز هلاکت ده تروریست در درگیری های حی الجولان خبر دادند.

"عیسی السایر" فرماندار فلوجه در این باره گفت: عشایر، تک تیراندازهایی را روی پشت بام منازل و ساختمان ها مستقر کرده اند تا از حملات غافلگیرانه داعش به مناطق تازه آزاد شده جلوگیری کنند.

اطلاعات رسیده حاکی از آزادسازی مناطق مرکزی و شمال فلوجه و کشته شدن تعدادی از تروریست ها در درگیری های بازار النزیره و وهیب ابوعابر والی جدید الانبار است.

"راجع برکات" عضو کمیته امنیتی در شورای استانی الانبار نیز تاکید کرد که عشایر خواستار دخالت دولت عراق و حمایت از آنها برای آزادسازی کامل فلوجه هستند، زیرا داعش تلاش می کند تا اولین جنبش مخالفت آمیز از داخل این شهر را در نطفه خفه کند و برای این منظور دست به بازداشت های گسترده در محله های شمالی فلوجه زده و چهره های سرشناس و ارشد قبایل را ربوده است.

در عامریه در جنوب فلوجه نیز ارتش عراق، حمله تروریست ها را با 4 خودروی بمب گذاری شده خنثی کرد و منطقه الحامضیه در شرق رمادی نیز از سیطره داعش آزاد شد.

فیلم