گروه تروریستی داعش در ادامه تلاش های خود برای شستشوی مغزی میلیونها جوان در سراسر جهان با استفاده از هشتگ حساب توییتر جاستین بیبر – خواننده آمریکایی – به پخش پیامهای تبلیغاتی ننگین خود روی آورده است.

سوء استفاده هشتگی داعش از نام خواننده موسیقی پاپ+تصاویر

این گروه تروریستی با بهره برداری از هشتگ جاستین بیبر، پیامها و تبلیغات خود را به 76 میلیون نفر از دنبال کننده‌های این ستاره موسیقی پاپ ارسال می‌کند.

جاستین بیبر بزرگترین حساب توییتری جهان را دارد که روزانه به تعداد دنبال کننده‌های آن نیز اضافه می شود. هشتگ او روزانه صدها بار مورد استفاده قرار می گیرد و پیامهای او در هر ساعت هزاران مرتبه بازتوییت می شود.

داعش به تازگی در یکی از فیلمهای تبلیغاتی خود از هشتگ این ستاره موسیقی بهره برده و از این طریق پیام خود را به افراد و سایتهای بسیاری در نقاط مختلف جهان ارسال کرده است. در این ویدئوی تبلیغاتی یکی از عناصر داعش با لهجه ای انگلیسی و پوششی مشمئزکننده، موعظه ای درباره مرگ غرب می خواند.

سوء استفاده هشتگی داعش از نام خواننده موسیقی پاپ+تصاویر

داعش در حالی از هشتگ جاستین بیبر برای ارسال این پیام ویدئویی استفاده کرده است که بخشی از طرفداران توییتری او را کودکان تشکیل می دهند. آنها روزانه اخبار و عکسهای بیبر را از طریق توییتر دنبال می کنند. بنابراین پیامهای داعش میتواند موجب تغییر ذهنیت این، کودکان و انجام اعمالی همچون عناصر داعش شود.

در حال حاضر بسیاری از جوانان و نوجوانان در سراسر جهان از طریق پیامهای توییتری با داعش و عقاید آن آشنا شده اند و برای پیوستن به آنها راهی عراق و سوریه می شوند.