ادعای مضحک وهابیون:در ایران مسجد وجود ندارد!

 حجت الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه طی سفر به کشور سوریه با دکتر احمد بدرالدین حسون، مفتی اعظم سوریه دیدار و گفت وگو کرد.

 

دکتر احمد بدرالدین حسون، مفتی اعظم سوریه در این دیدار با ابراز شگفتی از اقدامات سازمان اوقاف ایران گفت : این گزارش ها و پیشرفت های ایران در اداره موقوفات را باید در مجامع بین المللی و در جمع علمای جهان اسلام بیان کنید. 

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروزه نیات واقفین در کشورهای اسلامی آن طوری که مد نظر است، اجرا نمی شود، تصریح کرد: تبلیغات منفی برخی رسانه ها از جمله تبلیغ وهابیت مبنی بر اینکه در ایران مسجد وجود ندارد و فقط حسینیه ساخته می شود و یا اینکه قرآن در ایران تحریف شده است و امثال این شبهات، باید پاسخ داده شود.

 

دکتر احمد حسون، جمهوری اسلامی را جبهه حق اسلامی بیان کرد و گفت: آنچه در جمهوری اسلامی تدبیر و اجرا می شود، در راستای وحدت امت اسلامی و اجرای احکام اسلامی است و مواضع جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومان عالم امروز بر کسی پوشیده نیست.

 

براساس این گزارش، حجت الاسلام محمدی نیز در این دیدار ضمن تبیین فعالیت های سازمان اوقاف در جمهوری اسلامی، اقدامات این سازمان را در اجرای امینانه نیات واقفین و توسعه فعالیت های قرآنی تشریح کرد.