5 برابر شدن آمار تجاوزهای جنسی در ارتش صهیونیستی

 وجهه ارتش رژیم صهیونیستی در پی بازجویی از نامزد ریاست ستاد ارتش این رژیم به اتهام تجاوز جنسی مخدوش شد.

براساس این گزارش، سرتیپ "اوبی بوخرس،" فرمانده سابق لشکر گولانی و رئیس بخش عملیات ارتش اسرائیل، با اتهام خطرناک تجاوز جنسی روبروست.

خبرهای رسوایی مسئولان سیاسی و امنیتی اسرائیل به مسئله‌ای عادی در بخش‌های خبری رسانه‌های این رژیم تبدیل شده است و شامل همه نهادهای سیاسی، نظامی و دینی اسرائیل می شود.

اما خبر جدید، اسرائیل را شوکه کرد و حتی تحلیلگران این رژیم در تفسیر این ماجرا با مشکل روبرو شدند. رونی دانیل تحلیلگر امور نظامی کانال دوم تلویزیون اسرائیل گفت:  این خبر همه را شوکه کرد. وی افزود: در دو کلمه می توان این خبر را شوکه شدن مضاعف توصیف کرد. این بار یک افسر بلندپایه اسرائیل پس از معرفی شدن برای یک سمت حساس و کلیدی در زمینه عملیات ارتش متهم شد که این  مسئله همه را غافلگیر کرد.

 

این گزارش در ادامه افزود پیشینه اوبی بوخرس به گونه‌ای است که جریان صهیونیسم دینی او را نامزد خود برای ریاست ستاد ارتش اسرائیل می دانست و این مسئله غیرمنتظره بودن این خبر را مضاعف می کند.

تحلیلگر کانال دهم تلویزیون اسرائیل گفت: این ماجرا، ارتش را سردرگم کرد. ما فقط از یک سرتیپ عادی در ارتش سخن نمی گوییم، بلکه از افسری سخن می گوییم که بیشترین تقدیر از او برای پیشینه نظامی‌اش صورت گرفته بود. بدون شک این خبر ارتش را سردرگم و شوکه می کند.

براساس این گزارش رسوایی این ماجرا و پیامدهای آن در اسرائیل به ویژه ارتش این رژیم با افشای آمارهای هولناکی از جرائم اخلاقی در ارتش اسرائیل همزمان شده است. فقط در دو سال گذشته موارد تجاوز جنسی در ارتش اسرائیل 5 برابر شده است.

این منبع هم چنین افزود: جرائم تعرض جنسی به سربازان زن در ارتش اسرائیل در سال گذشته به 92 مورد رسید که بیشترین عاملان آن افسران بلندپایه هستند.