در حالی که ترامپ تلاش می کرد در شهر نیویورک همدردی خود را با بازماندگان واقعه تروریستی 11 سپتامبر نشان دهد، به اشتباه تاریخ این حادثه را "11 ژوئیه" عنوان.

 

ترامپ که برای به دست آوردن رای شهروندان نیویورک در حال سخنرانی بود گفت: "(این حادثه) به قلب من بسیار نزدیک است. من پلیس و نیروهای آتش نشانی را در تاریخ 11 ژوئیه دیدم، آن ها را در مرکز تجارت جهانی دیدم، دقیقا پس از سقوط برج های دو قلو، و در آن لحظه برترین مردم را دیدم."

 

11 سپتامبر 2001 در آمریکا یکی از مهم ترین روزهای تاریخ این کشور است. این روز در میان مردم آمریکا به شکل "9/11" یا "نه یازده" خوانده می شود. ترامپ در سخنرانی خود آن را به شکل "7/11" یا "هفت یازده" اظهار کرد.

 

گفتنی است 7/11 نام یک فروشگاه زنجیره ای در آمریکا است که در نزدیکی محل برج های دوقلوی سابق نیز یک شعبه دارد. اشتباه ترامپ باعث شد این تفکر به وجود آید که او در لحظه سقوط برج ها در این فروشگاه حضور داشته است.

 

جمعیت حاضر در محل نسبت به اشتباه ترامپ عکس العملی نشان ندادند و اجازه دادند او به سخنرانی اش ادامه دهد. ترامپ در ادامه اشتباهات دیگری در خصوص تیم ورزشی نیویورک مرتکب شد و نشان داد اطلاعاتش از آنچه ادعا می کند کمتر است.

 

ترامپ امیدوار است امروز (سه شنبه) در نیویورک با اختلاف بسیاری نسبت به دو کاندیدای دیگر جمهوری خواه پیروز شود. نظرسنجی های ابتدایی 55 درصد آرای نیویورک را در اختیار ترامپ، 21 درصد را در اختیار کیسیک و 18 درصد را در اختیار کروز قرار داده است.

 

سوتی فاحش ترامپ: فاجعه 11 سپتامبر یا 11 ژوئیه؟+ تصاویر

 

سوتی فاحش ترامپ: فاجعه 11 سپتامبر یا 11 ژوئیه؟+ تصاویر

 

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56