یک منبع میدانی از تشدید درگیری‌ها میان ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی در تمام محورهای شهر حلب در پی حملات این گروه‌ها به مواضع ارتش و دفاع ملی سوریه خبر داد.

به گفته این منبع، گروه‌های تروریستی یک خودروی بمب‌گذاری شده به محله جمعیه الزهراء در شهر حلب حمله کردند که به کشته شدن شماری غیر از نظامیان منجر شد و خسارت‌های زیادی به منازل و تاسیسات عمومی وارد کرد.

این منبع افزود گروه‌های تروریستی جبهه النصره، احرارالشام و حرکه نورالدین الزنکی در حملات به حلب مشارکت دارند و جنگنده‌های ارتش هم مواضع تروریست‌ها را بمباران می‌کنند.

بیمارستان حلب به طور کامل ویران نشده است

خبرنگار تسنیم در سوریه به نقل از منابع محلی در شهر حلب خبر ویرانی کامل بیمارستان الضبیط در حملات موشکی و خمپاره‌ای  امروز گروه‌های تکفیری را تکذیب کرد و گفت این بیمارستان از مهمترین بیمارستان‌های سوریه و خاورمیانه و دارای تجهیزات پیشرفته برای درمان زنان و رسیدگی به کودکان است و در حملات امروز خسارت‌های زیادی به ساختمان وارد شده و نیروهای آتش‌نشانی هم آتش را مهار کردند.

شبکه المیادین به نقل از منابع خود در سوریه از ویران شدن کامل بیمارستان الضبیط در حملات امروز تروریست‌ها خبر داده بود.

حملات تکفیری‌ها به نبل و الزهراء

همزمان با تشدید حملات گروه‌های تروریستی تکفیری به محله‌های مسکونی شهر حلب، مردم شهرک‌های مقاوم نبل و الزهراء در حومه شمالی هم از حملات موشکی این گروه‌ها در امان نماندند که این حملات به زخمی شدن شماری از مردم منجر شد.

عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه در واکنش به حملات خونین تکفیری‌ها به حلب و مناطق مسکونی دیگر گفت دستوراتی از عربستان و ترکیه به گروه‌های تروریستی برای تشدید حملات به ارتش و غیرنظامیان در حلب صادر شده است.

وی به تروریست‌ها هشدار داد در صورتی که به حملات خود پایان ندهند، هزینه سنگینی را پرداخت خواهند کرد.