مبلغ سعودی: ایران می خواست من را ترور کند!

عائض قرنی که از مبلغان مشهور وهابیت در عربستان و از حامیان کشتار و تکفیر در عراق و سوریه و یمن و لیبی است، جمعه گذشته، اظهار داشت که "برخی اخبار موثق به من رسید مبنی بر اینکه بر اساس تحقیقات انجام شده، شخصی که به من تیراندازی کرد، رافضی بوده و به مرکز ایرانی در زامبونگای فیلیپین تردد داشته است"(!!)

بنا به گفته های این مبلغ سعودی در حساب رسمی خود در شبکه ارتباط اجتماعی تویتر، ملک سلمان دستور تشکیل هیات امنیتی سعودی برای مشارکت در تحقیقات فیلیپین را صادر کرده است.

عائض القرنی ماه مارس گذشته هدف تیراندازی یک فرد مسلح ناشناس قرار گرفت و از ناحیه بازو آسیب دید، مقامات پس از آن تاکید کردند که این فرد مسلح از وهابی های داعشی است که القرنی را در داخل خودرویش هدف قرار داد.

دفتر دادستانی شهر زامبونگای فیلیپین، در 4 آوریل گذشته، با محاکمه دو تن که به ارتباط با حادثه تیراندازی به القرنی متهم بودند، مخالفت کرد.

به نوشته رسانه های سعودی، "ریکارد کابارون" دادستان کل فیلیپینی پس از اسقاط دعوی علیه "موهیر ابوبکر" و "جنیدی قادر صالح" دو مظنون در حادثه تیراندازی به القرنی، تصمیم گرفت تا آنها را به دلیل "ناکافی بودن ادله" آزاد کند.

گفتنی است عائض قرنی در دادگاه های سعودی به سرقت ادبی و انتساب کتابهای دیگران به خود، متهم است.