داعش ۱۹ تن از عناصر خود را در فلوجه ذبح کرد

 "گروه تروریستی تکفیری داعش" در ادامه اقدامات وحشیانه خود، اینبار ۱۹ تن از عناصر خود را در شهر "فلوجه"، به دلیل فرار از میادین نبرد "الشهداء" و "النسف"، اعدام نمود.

یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، روز گذشته با اعلام این خبر به وبسایت خبری "السومریه" عراق، افزود: عناصر این گروه تروریستی این ۱۹ نفر را در میدان اصلی شهر فلوجه و با شلیک مستقیم گلوله به سرشان، به هلاکت رساندند.

اکنون حدود ۲۰ روز از آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه می گذرد، شهری که از سال ۲۰۱۴ تحت اشغال تروریست های داعش قرار دارد و محلی استراتژیک در ۷۰ کیلومتری شرق بغداد محسوب می شود.

در همین حال و طی عملیاتی جداگانه، نیروهای ارتش و رزمندگان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی)، خود را برای آزاد سازی شهر "موصل"، پایتخت گروه تروریستی داعش در عراق، آماده می کنند.

منابع آگاه در این باره اظهار داشتند: در راستای آزادسازی شهر موصل، رزمندگان عراقی در آستانه آزادسازی روستای "حاج علی" در نزدیکی موصل از دست تروریست ها هستند و اکنون بر راه مواصلاتی این روستا با شهر "الشیرقات" در استان "صلاح الدین"، تسلط کامل پیدا کرده اند.

به گفته این منابع خبری، داعش از این جاده برای پشتیبانی نظامی عناصر خود در استان صلاح الدین استفاده می کرد که اکنون با تسلط رزمندگان عراقی بر این جاده استراتژیک، پشتیبانی تروریست ها در بخش هایی از استان صلاح الدین نیز کاملا قطع شده و باعث افول نیروی نظامی آنان خواهد شد.