محتویات لپ تاپ داعشی ها فاش شد!

 "مایکل فلین،" رئیس سابق آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا اعلام کرد لپ تاپ هایی که از عناصر گروه تروریستی داعش ضبط شده، 80 درصد با فیلم های مستهجن پر شده است.

 

وی در این خصوص گفت: این فیلم ها باعث شده تروریستهای داعش اقدامات خشونت آمیز و وحشیانه ای انجام دهند. جمع آوری اطلاعات و مسدود کردن کانال های ارتباطی این گروه تروریستی تنها راه مقابله با داعش است.

 

فلین که در فهرست گزینه های معاونت ریاست جمهوری دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا قرار دارد، در یک روزنامه آلمانی نوشت: "ما این دشمن بی رحم را به چشم دیدیم. زنان، کودکان، دختران و پسران مورد تجاوز و سوء استفاده قرار گرفته اند. تصاویر گردن زنی ها در کنار عکسهای مستهجن در لپ تاپ این تروریستها یافت شده است. این فیلم های غیراخلاقی بیش از 80 درصد حجم لپ تاپ های تروریستهای داعش را تشکیل می دهد. این دشمنان، روانی، بیمار، وقیح و خائن هستند. باید هر چه سریعتر برای از بین بردن آنها تلاش کرد."

 

این نخستین بار نیست که در لپ تاپ تروریستهای داعش تصاویر و فیلم های غیراخلاقی کشف شده است. سال گذشته "بوریس جانسون،" شهردار سابق لندن اعلام کرد افراطی های انگلیسی که به گروه تروریستی داعش می پیوندند آنهایی هستند که به طور مکرر فیلم های مستهجن و غیراخلاقی تماشا می کنند.