کلینتون به خواننده‌ها و هنرپیشه‌ها متوسل شد

در حالی که سه روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی است، سفرهای نامزدها به ایالت‌های کلیدی و تعیین کننده برای پیروزی در انتخابات تشدید شده است.

نظرسنجی‌های مختلف در آمریکا نشان می‌دهد که به دنبال انتشار خبر ازسرگیری تحقیقات درباره پرونده ایمیل‌های هیلاری کلینتون توسط اف‌بی‌آی، حمایت‌‌های رای دهندگان آمریکایی از نامزد دموکرات کاهش قابل ملاحظه‌ای یافته است.

این موضوع در حالی است که رقابت و فعالیت او و دونالد ترامپ برای تضمین پیروزی در ایالت‌های تعیین کننده و سرنوشت ساز در نتیجه انتخابات تشدید شده است.

به نظر می‌رسد یکی از تاکتیک‌های انتخاباتی کلینتون برای جلب آرا در ایالت‌های سرنوشت ساز، توسل به هنرپیشه‌ها و خواننده‌های مطرح آمریکایی باشد.

بر همین اساس، هفته گذشته نامزد دموکرات با حضور در کنسرت «جنیفر لوپز» خواننده آمریکایی در فلوریدا، آن را به محلی برای تشویق آمریکاییها جهت رای دادن به خود تبدیل کرد.

کلینتون در ادامه روند توسلش به خواننده‌ها و هنرپیشه‌های آمریکایی، روز جمعه(دیروز) به کنسرت دو تن دیگر از خوانندگان آمریکایی رفت.

نامزد دموکرات با حضور در کنسرت «بیانسه» و شوهرش «جی زی» در شهر کلیولند ایالت اوهایو، حلب آرای این ایالت کلیدی را در دستور کار خود قرار داد.