کشف تونل 500 متری تروریست ها

 یگان هایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه، یورش تروریست های وابسته به گروهک تروریستی جبهه النصره به یکی از مراکز نظامی ارتش در منطقه حرستا در ریف دمشق را با شکست مواجه کردند.

به گفته این منبع، گروهی از تروریست های جبهه النصره امروز تلاش کرد از طریق یکی از تونل ها، به پایگاه نظامی ارتش در منطقه حرستا نفوذ کند اما یگان هایی از ارتش موفق شد در عملیاتی با کنترل و رصد دقیق تحرکات تروریست ها، این حمله را دفع و دهها تروریست را به هلاکت برساند.

همچنین نیروهای ارتش مستقر در این منطقه، موفق شدند یکی از تونل های ارتباطی بین دو منطقه حرستا و عربین به طول 500 متر را به کنترل درآورند و در داخل تونل شماری بمب دست ساز و دودزا کشف و ضبط شد. تروریست از این تونل برای نفوذ به منطقه استفاده می کردند.

 

گروههای تروریستی وابسته به تروریست های جبهه النصره و جیش الاسلام با کمین در مناطق دوما و حرستا، در تلاش برای تضعیف روحیه مردم در حمایت از ارتش سوریه در جنگ با تروریسم تکفیری، محله های دمشق، روستاها و شهرها در ریف دمشق را هدف حملات خمپاره ای قرارمی دهند.

در همین حال، در عملیات ارتش و نیروهای مسلح به پناهگاه های تروریست ها در حومه شمالی حمص دستکم 18 تروریست کشته شدند.

به گفته این منبع نظامی، یگان های ارتش سوریه، مواضع تروریست های جبهه النصره را در روستاهای "تیرمعله و عزالدین" در حومه شمالی حمص خمپاره باران کردند. در این حمله دستکم 16 تروریست کشته و 12 تن دیگر زخمی شدند.