هجوم ناکام داعش به فرودگاه دیرالزور

ارتش سوریه با تسلط بر مناطق جدیدی از تدمر و حومه آن، به پیشروی خود در این شهر ادامه داد. ارتش و نیروهای مسلح سوریه در عملیاتی علیه تروریست های داعش در  شهر حمص، بر منطقه "صوامع" و پروژه "سبخه الموح" و نیروگاه برق در تدمر و حومه آن مسلط شدند.

به گزارش یک منبع نظامی سوری، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروهای همپیمان خود، بر منطقه صوامع در 15 کیلومتری شرق تدمر مسلط شدند و خسارات مالی و جانی بسیاری بر تروریست ها وارد آوردند.

یگان های مهندسی ارتش سوریه نیز در این منطقه به پاکسازی بمب ها و خودروهای بمب گذاری شده‌ای، که از سوی تروریست ها کار گذاشته شده‌اند،  پرداختند. 

نیروهای سوری همچنین بر پروژه سبخه الموح و نیروگاه برق در حومه جنوبی تدمر مسلط شدند و شماری از تروریست های داعش را به هلاکت رساندند.

در حومه شرقی حلب نیز نیروی هوایی ارتش سوریه در حملاتی علیه تروریست های داعش در غرب دیرحافر، ده ها نفر را به هلاکت رسانده و برخی از تسلیحات آنان را منهدم ساخت.

در دیرالزور هجوم مجدد تروریست‌های داعش به فرودگاه این شهر ناکام ماند و همچنین مقرها و محورهای ارتباطی آنان در منطقه مقابر مورد هدف نیروهای سوری قرار گرفت که به هلاکت شماری از تروریست ها منجر شد.

ارتش سوریه در درعا البلد نیز تروریست های جبهه النصره را هدف قرار داد و علاوه بر به هلاکت رساندن شماری از آنان، 3 خودرو، 2 خمپاره انداز و یک انبار مخفی تسلیحاتی را منهدم کرد.