ترامپ رئیس‌جمهور جوانان آمریکایی نیست

به نقل از آسوشیتدپرس، جوانان آمریکایی براساس تحلیل اقدامات و سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  وی را رئیس جمهور غیر قانونی این کشور توصیف می کنند.

جرمین اندرسون دانشجوی 21 ساله آمریکا با اشاره به لفاظی های دونالد ترامپ در دوران مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری این کشور که بسیاری از مهاجران مکزیکی را تجاوزگر و قاتل خوانده بود گفت" وی نمی تواند رئیس جمهور این کشور باشد."

وی که عضوی از جامعه جوانان آمریکا به شمار می رود معتقد است ترامپ چهل وپنجمین رئیس جمهور آمریکا به مطالبات و درخواست های جوانان این کشور که از رای دهندگان آینده این کشور به شمار می رود توجهی نمی کند.

براساس گزارش ها، 57 درصد از مصاحبه شوندگان شامل سه چهارم سیاه پوستان و اقلیت های بزرگی از شهروندان کشورهای آمریکای لاتین و آسیایی تبارها رئیس جمهور آمریکا را غیر قانونی می دانند.

جن فورودارد نظر سنجی بزرگسالان 18 تا 30 ساله است که براساس "طرح جوانان سیاهپوست" از سوی دانشگاه شیکاگو برگزار شد.

براساس این نظرسنجی  از 53 درصد از جوانان سفید پوستی که ترامپ را رئیس جمهور قانونی آمریکا می دانند،  حدود 55 درصد آنان وی را فاقد صلاحیت برای کسب چنین مقامی می دانند.

این در حالی است که ربه کا گالاردو  دانشجوی پرستاری 30 ساله از کنزاس در ایالت میسوری معتقد است ترامپ کسی که بهر حال توانسته است آرا بیشتری در مقایسه با هیلاری کلینتون در انتخابات کشور کسب کند.

جان لوئیس دی .گا نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا  با اشاره مستقیم به دخالت روسیه در کمک به پیروزی دونالد ترامپ در کسب کرسی ریاست جمهوری آمریکا که منجر به نابودی هیلاری کلینتون شد ،  در اوایل سال میلادی کنونی مشروعیت ریاست جمهوری ترامپ را زیر سوال برد.

اما ترامپ ضمن رد کردن اینگونه شایعات معتقد است وی بیشترین آرا خود را از میشیگان و ویسکانسین که هیلاری نتوانست در آنجا پیروز شود کسب است.

همچنین 22 درصد از جوانان معتقدند ترامپ صلاحیت ریاست جمهوری آمریکا را دارد در حالی که 62 درصد از مصاحبه شوندگان با چنین رویکردی مخالفند.