ترامپ: دمکرات ها عمدا، از اطلاعات دروغ مسکو استفاده کرده اند

ترامپ در حساب کاربری توییتری خود نوشت: داعش در حال فرار است و به زودی از سوریه و عراق محو می شود، عبور غیرقانونی از مرزها کاهش یافته است (75 درصد) و گروه تبهکاران ام اس 13 در حال برچیده شدن هستند.
گروه تبهکاران بین المللی ام اس - 13 در زمینه قاچاق مواد مخدر و انسان، روسپی گری، قتل، اخاذی و دیگر اقدامات غیرقانونی فعالیت دارد.
ترامپ در توییت دیگری به مساله روسیه و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخت و نوشت: واشنگتن تایمز می گوید: دمکرات ها عمدا، از اطلاعات دروغ مسکو استفاده کرده اند تا بر انتخابات ریاست جمهوری علیه دونالد ترامپ تاثیر گذارند.
روزنامه واشنگتن تایمز نوشته است: در حالی که رسانه های خبری آمریکا، مدارکی در مورد تبانی ترامپ با روسیه را افشا می کنند، اسناد و اطلاعات غیرمحرمانه نشان می دهد که دمکرات ها از دروغ پراکنی های مسکو برای تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا علیه ترامپ استفاده کرده اند.
این اطلاعات دروغ، در قالب یک پرونده روسی به قلم 'کریستوفر استیل' مامور سابق اطلاعاتی انگلیس ارائه شده است. 
این پرونده حاوی یک سری اتهامات جنایی تائید نشده علیه مشاوران ستاد انتخاباتی ترامپ (در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری 2016آمریکا) است. 
شماری از دمکرات ها، این اطلاعات غیرمعتبر را پخش کرده اند. همچنین شرکت تحقیقاتی 'فیوژن جی پی اس' که توسط دمکرات ها تامین مالی می شود، پول دریافتی از یکی از حامیان هیلاری کلینتون را به استیل پرداخت کرده است. این شرکت، محتویات پرونده یاد شده را در اختیار دمکرات ها و روزنامه نگاران قرار داده است.این اطلاعات به دست اف بی آی افتاده و از آن برای تحقیق در مورد مشاوران ستاد انتخاباتی ترامپ استفاده کرده است. 
در همین حال، استیل به وضوح گفته که اتهامات اثبات نشده علیه وی، منحصرا توسط منابع مرتبط با کرمیل و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، منتشر شده است.
به گفته یکی از حامیان ترامپ، اسناد غیرمحرمانه ای از تبانی غیرمستقیم بین دمکرات ها و اطلاعات دروغ روس ها، در دست است.
رئیس جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) در ادامه پیام های توییتری خود نوشت: چرا همان استانداردها در مورد دمکرات ها به کار گرفته نمی شود. ببینید هیلاری کلینتون چطور ممکن بود از سرزنش و مجازات بگریزد. شرم آور است.
ترامپ همچنین در توییت دیگری از عملکرد کاخ سفید دفاع کرد و نوشت: کاخ سفید بسیار خوب عمل می کند، روی مساله بیمه درمانی، کاهش مالیات ها، اصلاحات و موضوعات بسیار دیگری تمرکز کرده است. من زمان خیلی کمی برای تماشای تلویزیون دارم.