اسرائیل در برابر فلسطینیان تسلیم شد

وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی به شدت از تصمیم مسئولان رژیم صهیونیستی در مورد برچیدن گیت های الکترونیکی و دوربین های هوشمند از ورودی های مسجد الاقصی انتقاد کرد و گفت: تسلیم شدن اسرائیل در برابر فلسطینیان همانند فرار نیروهای ما از لبنان در سال ۲۰۰۰ است.

وی با بیان اینکه اسرائیل در خصوص بحران مسجد الاقصی ضعیف ظاهر شد، افزود: ضعف قدرت بازدارندگی اسرائیل همانند فرار از لبنان در سال ۲۰۰۰ است.

این مقام صهیونیست ادامه داد: اسرائیل با این تصمیم خود ضعیف ظاهر شد و به جای اعلام حاکمیت بر مسجد الاقصی در برابر فلسطینیان تسلیم شد.

بنت با پیش بینی افزایش اقدامات خشونت آمیز علیه رژیم صیهونیستی طی روزهای آینده، گفت: عقب نشینی از یک تصمیم استراتژیک علاوه بر اینکه قدرت بازدارندگی اسرائیل را کاهش می دهد، ابعاد منفی بلندمدتی به دنبال دارد.

وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی با اشاره به تشییع پیکر سه جوان فلسطینی که در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی شهید شدند، گفت: ابتدا قرار بود ۶۰ نفر در این مراسم حضور داشته باشند، اما هزاران نفر از ساکنان منطقه ام الفحم با دیدن عقب نشینی اسرائیل از مسجد الاقصی در این مراسم شرکت کردند.

این در حالی است که حدود ۶۰ نمازگزار فلسطینی امروز پنجشنبه که برای اقامه نماز عصر در مسجد الاقصی حضور داشتند در نزدیکی باب حطه مسجدالاقصی در حمله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

حدود ۱۰۰ هزار شهروند فلسطینی امروز بعد از دو هفته نماز را در صحن های مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.

رژیم صهیونیستی بعد از مقاومت شهروندان فلسطینی مجبور به برچیدن گیت های الکترونیکی و دوربین های هوشمند از درهای مسجد الاقصی شد.