حال مشوش تروریست‌های داعش در منطقه «الحویجه» عراق

یک منبع محلی در استان کرکوک اعلام کرده است که داعش تمامی مراکز اطلاع‌رسانی خود را در منطقه «الحویجه» در جنوب استان، بسته است.

به نوشته پایگاه خبری شبکه السومریه، این فرد که خواستار عدم افشای نامش شده، می‌گوید که چهار روز است که هیچ گونه پیام شنیداری یا کتبی از سوی داعش در این منطقه توزیع نشده است و تروریست‌ها در حالتی از اضطراب و تشویش به سر می‌برند.

او افزود: خبرهای موثقی وجود دارد که می‌گوید اغلب مسئولان داعش در الحویجه به همراه خانواده‌هایشان پیش از آغاز عملیات از منطقه فرار کرده‌اند.

مسئولان عراقی اعلام کرده‌اند که بزودی عملیات آزادسازی منطقه «الحویجه» در جنوب استان کرکوک، آغاز می‌شود و این خبر پس از آزادسازی موصل و تلعفر، تروریست‌های داعش را مظطرب کرده است.

«جبار المعموری» از فرماندهان الحشد الشعبی نیز به السومریه گفته است که داعش 100 زندانی خود را از الحویجه به منطقه نا مشخصی منتقل کرده و تمامی زندان‌های مهم خود را در 72 ساعت گذشته بسته است.

او افزود که بیشتر مقرهای داعش در الحویجه در حال حاضر خالی است.

حیدرالعبادی نیز عصر چهارشنبه (امروز) در جریان کنفرانس خبری هفتگی خود که از تلویزیون این کشور پخش می‌شود، قول آزادی قریب الوقوع شهرستان الحویجه و غرب استان الأنبار را به مردم عراق داد.