ورمزیار: اسیر ضدحمله‌های سوریه شدیم

صادق ورمزیار، در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: تیم سوریه از وقتی من یادم می‌آید برای ما دردسرساز بوده و مقابل ایران همیشه خوب ظاهر شدند. ما با بهترین شرایط هم نتوانستیم سوریه را با تفاضل گل بالا شکست دهیم. سوریه به دلیل قدرت بدنی بالایی که داشت، توپ را به خوبی حفظ می‌کرد و همین موضع باعث ایجاد موقعیت و باز شدن دروازه ما بود.

وی ادامه داد: چند کشور هستند که ما را همیشه اذیت می‌کنند مثل بحرین، عراق و سوریه که در این بازی از قبل هم می‌شد پیش‌بینی کرد که تیم ملی کشورمان در این بازی به نتیجه مطلوب خود نرسد. موضوع رکورد گل نخوردن به بچه‌ها استرس وارد کرده بود و شروع خوب سوریه باعث شد گل زودهنگامی را بخوریم. در کل بازی زیبایی بود و مشکل ما اسیر شدن در ضد حمله‌های سوریه بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه ضعف تیم ملی در کدام پست‌ است، گفت: برعکس تمام بازی‌های که تیم ملی انجام داده بود در این بازی خط دفاعی آشفته‌ای داشتیم که آن صلابت همیشگی را نداشت. اگر در فاز دفاعی خود را تقویت کنیم، قدرتمندتر می‌شویم.

ورمزیار در پایان درباره عدم برگزاری جشن صعودی که وعده آن را پیش از برگزاری دیدارمقابل سوریه داده بودند، گفت: من نمی‌دانم چه برنامه‌ای داشتند ولی همه قشنگی جشن صعود به پر شدن ورزشگاه بود که بهترین صحنه‌ها را تداعی کرد.