بازداشت یک شاهزاده سعودی در جده+عکس

«مجتهد»، فردی که در فضای مجازی هر از چند گاهی به افشاگری درباره اسرار و خبرهای پشت پرده رژیم آل سعود می‌پردازد و به فردی ناشناس و خبرساز تبدیل شده، در تازه‌ترین خبر خود از بازداشت شاهزاده «عبدالعزیز بن فهد»  پرده برداشته است.

وی تصریح کرد خبری که قطعی شده این است که عبدالعزیز بن فهد روز چهارشنبه گذشته در کاخ خود در جده بازداشت شده است. نیروهای ویژه وابسته به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به کاخ وی یورش برده و او را بازداشت کردند و مکان بازداشت وی همچنان نامعلوم است.

به گفته مجتهد، مادر بن فهد به نام  الجوهره تلاش کرده است از سرنوشت وی اطلاع حاصل کند، ولی تا کنون به هیچ  اطلاعاتی درباره فرزندش دست نیافته است، وی همچنین تلاش کرده با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی تماس برقرار کند که در این زمینه هم موفق نبوده است. گفته شده مادر بن فهد از لحظه بازداشت فرزندش غذا نخورده است.

مجتهد از طرح و برنامه بن سلمان هم پرده برداشته و تاکید کرده است طرح محمد بن سلمان این است که با هیچ یک از معارضان خود در خاندان آل سعود و دیگران مماشات نکند و همه مخالفانش را به زندان بیفکند، از نظر بن سلمان هیچ مصونیتی برای هیچ کس وجود ندارد حتی اگر معارضان وی از فرزندان عبدالعزیز موسس آل سعود باشد.

پیش از این واقعه، برخی منابع خبری به نقل از عبدالعزیز بن فهد مدعی تلاش برای ترور وی شده بودند.