18 کشته و 38 زخمی در تیراندازی‌های آمریکا

در 69 مورد تیراندازی گزارش شده در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف این کشور، دست کم 18 نفر کشته و 38 نفر زخمی شدند.

در یکی از این تیراندازی ها در شهر میلواکی از توابع ایالت ویسکانسین، دو مرد توسط فردی مسلح از داخل خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

در یک حادثه تیراندازی در نیویورک، فردی یک کارگر ساختمانی را در یک مجتمع لوکس در «وست ساید» کشت و جسد تیرانداز نیز در محل پیدا شد. در حادثه دیگری در ایالت نیویورک در شهر فیرپورت نیز پدری پس از قتل دخترش، خودکشی کرد. پلیس می گوید مرد شصت ساله پس از قتل دختر معلول بیست و هفت ساله اش خودکشی کرده است.

در تیراندازی در در شهر «برونسویک» از توابع ایالت جورجیا دو نفر در پارک «شلدون» زخمی شدند. پلیس می گوید یک نفر در محل حادثه بازداشت شده است که البته ارتباطی با تیراندازی نداشته است. سه مورد تیراندازی در ایالت جورجیا در بیست و چهار ساعت گذشته گزارش شده است که در نتیجه آنها چهار نفر زخمی شدند.

چهارده مورد از تیراندازی های گزارش شده در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشتند.

به گزارش مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا، صد و بیست و هشت مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها بیست و پنج نفر کشته و شصت و نه نفر زخمی شدند. بیست مورد از تیراندازی های این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

بر این اساس طی چهل و هشت ساعت گذشته، صد و چهل و چهار مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها صد و هشت نفر کشته و ششصد و چهار نفر زخمی شدند. چهل و پنج مورد از تیراندازی های گزارش شده در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنج‌شنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه نهایی می شود.