ترامپ از کارتر به سبب حمایت از وی قدردانی کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در پیامی توییتری از جیمی کارتر، رئیس جمهور اسبق این کشور، به سبب اظهاراتش در دفاع از او قدردانی کرد.

ترامپ در این توییت نوشت: همین الان اظهارات محبت‌آمیز رئیس جمهور جیمی کارتر را درباره خودم و اینکه رسانه‌ها (اخبار جعلی) چه رفتار بدی با من دارند، خواندم. سپاسگزارم آقای رئیس جمهور!

کارتر دوشنبه گذشته (اول آبان) در گفتگو با روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به حمایت از دونالد ترامپ پرداخت و گفت رسانه ها با ترامپ بدتر از هر رئیس جمهور دیگری رفتار کرده اند.

رئیس جمهور اسبق آمریکا با اشاره به گزارش‌هایی که رسانه ها در خصوص سلامت روانی دونالد ترامپ منتشر کرده اند، اعلام کرد: من فکر می کنم رسانه ها با دونالد ترامپ بدتر از هر رئیس جمهور دیگری که من می شناسم، رفتار کرده اند. رسانه ها بدون داشتن هیچ تردیدی ادعا می کنند که ترامپ از نظر روحی مشکل دارد.

کارتر در حالی تنها رسانه ها را عامل نشر شایعات درباره سلامت روانی ترامپ معرفی کرد که قانونگذاران و منتقدان ترامپ نیز بارها در صلاحیت روانی او برای ریاست جمهوری آمریکا ابراز تردید کرده‌اند. از سوی دیگر، هزاران نفر از روانشناسان و روانپزشکان نیز اوایل سال جاری میلادی در یک دادخواست نوشته بودند: ترامپ یک بیمار روانی است و باید از قدرت برکنار شود.