فلسطینی‌ها یک خاخام صهیونیست را به هلاکت رساندند

در اثر تیراندازی به سمت خودروی یک شهرک نشین صهیونیست، یک نفر کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند و مجریان عملیات توانستند به سلامت از محل حادثه دور شوند.

به گفته این شبکه، شهرک نشین صهیونیست کشته شده در جریان این عملیات از ناحیه گردن هدف اصابت گلوله قرار گرفته و برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شده بود، اما بعدا خبر مرگ وی منتشر شد.

برخی منابع خبری صهیونیستی اعلام کرده اند که فرد کشته شده یک خاخام صهیونیست به نام "رزیئیل شیبح" (35 ساله) از ساکنان منطقه صهیونیست نشین "حوات گلعاد" در غرب شهر نابلس بوده است. وی پسر یک شهرک نشین صهیونیست معروف به نام "موشه زار" بود که اکثر اراضی منطقه را به زور تصرف کرده بود و در یک خانه تک و تنها در بالای کوهی در این منطقه زندگی می کرد و مجری اصلی عملیات حمله به "بسام شکعه" شهردار نابلس نیز او بود.

پس از این حادثه، ارتش صهیونیستی اطراف استان نابلس را به محاصره خود درآورد و تحقیقاتش درباره حادثه مذکور را آغاز کرد و همزمان شهرک نشینان صهیونیست هم عربده کشی های خود در این منطقه را آغاز و اقدام به بستن جاده کمربندی در مقابل شهرک بورین کردند و به سمت خودروهای فلسطینیان سنگ پرتاب کردند.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که نظامیان صهیونیست به شکل گسترده ای در ایست بازرسی زعتره و جاده "اسهار" مستقر شده و ورودی های روستاهای جنوب نابلس را بسته اند.

شاهدان عینی هم به خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش دادند که نظامیان صهیونیست به شهرک های تل و صره در نزدیکی محل وقوع عملیات حمله کرده و اقدام به جستجوی گسترده منطقه کرده اند.

منابع محلی همچنین گزارش دادند که گروه هایی از شهرک نشینان صهیونیست در طول جاده کمربندی رابط میان شهرک های اسهار تا تقاطع گیت ـ صره در غرب نابلس مستقر شده اند و اقدام به پرتاب سنگ به سمت منازل و خودروهای عابران می کنند.