سوء استفاده انتخاباتی ترامپ از حادثه تیراندازی فلوریدا

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه با سوء استفاده از تصویر یکی از دانش آموزان بازمانده از تیراندازی مرگبار فلوریدا و ارسال آن به ایمیل حامیان رئیس جمهور، از آنها درخواست کمک مالی کرد.

در این تصویر که برای حامیان ترامپ فرستاده شده است، «مادلین ویلفورد»، دانش آموز 17 ساله ای که در تیراندازی فلوریدا زخمی شده بود، در حالی که روی تخت بیمارستان خوابیده است دیده می شود و ترامپ و همسرش در کنار او ایستاده اند. همین تصویر هفته گذشته هم در صفحه اینستاگرام دونالد ترامپ منتشر شده بود.

https://www.afkarnews.com/

در این ایمیل که برای حامیان ترامپ فرستاده شده است، نوشته شده بود: کشور آمریکا هم اکنون توجه خود را به تیراندازی پارکلند فلوریدا معطوف کرده است. رئیس جمهور آمریکا وارد یک مذاکره ملی مهم برای جلوگیری از وقوع چنین حملاتی در آینده و حفظ امنیت مدارس شده است. پرزیدنت ترامپ هم اکنون گام هایی را برای ممنوع کردن برخی از تجهیزات سلاح ها و بررسی پیشینه خریداران اسلحه برداشته است.

در ادامه این ایمیل آمده است: رئیس جمهور هدف خود را بسیار واضح مطرح کرده است؛ امن کردن مدارس و حفظ امنیت دانش آموزان، اولویت اصلی ما محسوب می شود.

در پایان این ایمیل هم گزینه ای برای اهدای کمک مالی وجود دارد که افراد داوطلب می توانند آن را انتخاب کنند.

حدود یک هفته پیش تیراندازی مرگباری در یک مدرسه در پارکلند فلوریدا رخ داد که به کشته شدن 17 نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگر منجر شد. به دنبال این تیراندازی، تظاهرات گسترده ای از سوی دانش آموزان و معلمان و مردم در فلوریدا و حتی مقابل کاخ سفید در اعتراض به آزادی حمل سلاح برگزار شد. معترضان از دولت آمریکا درخواست کردند محدودیت هایی را برای استفاده از اسلحه در این کشور اعمال کند. این درحالی است که رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد مسلح کردن معلمان را مطرح کرده است!

ترامپ و همسرش ملانیا روز جمعه با تعدادی از بازماندگان این تیراندازی در بیمارستان ملاقات کردند. رئیس جمهور آمریکا همچنین با دانش آموزان و خانواده های قربانیان این حادثه خونبار در نشستی در کاخ سفید گفتگو کرد.