موشک زلزال یمن تجمع مزدوران سعودی را در هم کوبید

 نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یک دستگاه خودروی نظامی ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه ساحل غربی این کشور منهدم کرد.

وی افزود: نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال ۲ و چندین خمپاره به مرکز تجمع نظامیان سعودی در جبهه الهاملی در بخش مَوزع در تعز شلیک کردند.

این منبع همچنین گفت که مرکز تجمع نظامیان سعودی در جنوب روستای الخفاقه در جیزان، هدف حملات نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

وی اظهار داشت که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی یک بار منطقه محدیده در بخش باقم صعده را هدف قرار دادند که در پی این حمله، منزل یکی از شهروندان یمنی تخریب شد.

این منبع افزود: ائتلاف متجاوز سعودی همچنین بخش رازح در صعده را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار داد که در پی این حملات، خساراتی به املاک و اموال شهروندان وارد آمد.

یک منبع نظامی پیش از این از کشته و زخمی شدن ۱۵ تن از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در پی حمله نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مواضع آن‌ها در کوه ام الریح در منطقه مجازه در عسیر عربستان خبر داد.

وی افزود که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تحت پوشش آتش توپخانه به پیشروی پرداختند و توانستند به مواضع مزدوران حمله کنند.

حملات بی‌وقفه عربستان سعودی به یمن از ششم فروردین ۹۴ آغاز شده است. این حملات که با هدف بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن و در نتیجه سلطه بر این کشور صورت گرفته، نتیجه‌ای به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نداشته است.