آماری از کمک‌های رژیم صهیونیستی به تروریست‌های سوریه

پایگاه خبری «المصدر» در گزارشی میزان کمک های رژیم صهیونیستی به گروه های تروریستی فعال در سوریه را طی سال 2017 میلادی منتشر کرد.

براساس گزارش این پایگاه خبری، طی سال 2017 میلادی رژیم صهیونیستی 13 دستگاه مولد برق، 542 هزار لیتر سوخت، 174 تن پوشاک و 12 هزار تن انواع ماده بهداشتی به گروه های تروریستی در سوریه کمک کرده است.

المصدر با بیان اینکه این آمار و ارقام را از منابع رسمی در رژیم صهیونیستی به دست آورده است، می افزاید: حدود یک هزار کودک با میانگین 25 کودک در هفته به همراه مادران خود در بیمارستان های سرزمین های اشغالی تحت مداوا قرار گرفته و درمان شده اند (که بالطبع وابسته به خانواده های عناصر تروریستی می باشند).

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی برای تامین بیش از پیش نیازهای گروه های تروریستی در جنوب سوریه که عمدتا گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» و «داعش» را شامل می شود، بخش جدیدی را در ارتش این رژیم به نام «دایره حسن همجواری» دایر کرد که مسئولیت آن رساندن کمک های دارویی و غذایی به گروه های تروریستی است.

به گفته برخی منابع در ارتش رژیم صهیونیستی این دایره تقریبا هر شب بسته های غذایی را برای تامین غذای عناصر تروریستی به آن سوی مرزهای سوریه ارسال می کرد.

این منابع نظامی صهیونیستی تصریح کردند که پس از آن این دایره اقدام به ارسال گندم، روغن، حبوبات، ماکارانی و دیگری مواد غذایی مورد نیاز گروه های تروریستی نمود تا طی سال 2017 میلادی مجموعا 694 تن انواع مواد غذایی از سرزمین های اشغالی برای این گروه ها در داخل سوریه ارسال شود.