پسر ترامپ دادستان کل نیویورک را به سخره گرفت

«دونالد ترامپ جونیور»، پسر دونالد ترامپ در حالی به خبر رسوایی جنسی «اریک اشنایدرمن» واکنش نشان داد که فساد اخلاقی پدر خودش هم در چند ماه اخیر به شدت خبرساز شده است.

دونالد ترامپ جونیور در حساب توییتر خود چند نمونه از توییت‌های «اریک اشنایدرمن» را که پیشتر عاملان آزار و اذیت جنسی زنان را محکوم کرده بود، بازنشر کرد. اشنایدرمن در یکی از توییت‌هایش از روزنامه‌های نیویورکر و نیویورک تایمز به خاطر انتشار جزئیات مربوط به فساد اخلاقی «هاروی واینستین»، تهیه کننده سرشناس آمریکایی تقدیر کرده بود.

اشنایدرمن در این توییت نوشته بود بدون گزارش‌های نیویورک تایمز و نیویورکر و زنان و مردان شجاعی که درباره آزار و اذیت جنسی مردان قدرتمند صحبت کردند، دست هاروی واینستین رو نمی‌شد.

دونالد ترامپ جونیور همچنین یکی از توییت‌های دونالد ترامپ در سال 2013 را در ارتباط با اشنایدرمن بازنشر کرد. ترامپ در این توییت گفته بود اشنایدر من یک «کلاهبردار» است و حتی از سیاستمداران فاسد نیویورک مثل «الیوت اسپیتزر» و «آنتونی وینر» هم بدتر است.

دونالد ترامپ جونیور در حالی به خبر رسوایی جنسی یکی از مقامات آمریکایی واکنش نشان داده است که رسوایی پدر خودش هم در چند ماه اخیر به دلیل رابطه غیراخلاقی با «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم‌های مستهجن به شدت خبرساز شده است. حتی پیشتر هم ده‌ها زن دونالد ترامپ را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده بودند. این درحالی است که دونالد ترامپ همه این اتهامات را رد کرده است.

اریک اشنایدرمن روز گذشته تصمیم خود را برای کناره گیری از سمت دادستان کل نیویورک به دلیل انتشار گزارش‌هایی درباره سوء استفاده او از چند زن گرفت. مجله نیویورکر دو روز پیش در خبری نوشت که چند زن، اشنایدرمن را به خشونت فیزیکی متهم کرده اند. به دنبال انتشار این خبر، فرماندار نیویورک از دادستان کل این ایالت خواست استعفا بدهد.