محافظت سرویس مخفی آمریکا از سخنگوی کاخ سفید

دو منبع آگاه به سی ان ان اعلام کردند سارا سندرز، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید قرار است خدمات محافظتی مخفیانه را نهایتا تا روز چهارشنبه دریافت کند اما این منابع به مدت زمان دریافت چنین خدماتی برای او اشاره نکردند.

سرویس مخفی آمریکا از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرد و به سی ان ان اعلام کرد: برای دلایل عملیاتی امنیتی سرویس مخفی از اظهار نظر درباره عملیات محافظتی خود خودداری می‌کند.

این خبر چند روز پس از آن منتشر شد که سارا سندرز از رستورانی در لکسینگتون و به دلیل همکاری در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بیرون شد. اولین بار ان بی سی نیوز اعلام کرد که سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید قرار است خدمات محافظتی دریافت کند. هنوز سندرز به درخواست سی ان ان برای اظهارنظر درباره این خبر پاسخ نداده است.

 سندرز در جلسه مطبوعاتی کاخ سفید در روز دوشنبه درباره حادثه رستوران لکسینگتون گفت او و همسرش مودبانه رستوران را ترک کردند. سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در این باره گفت: از من خواسته شد تا رستوران را به این علت که برای رئیس جمهور ترامپ کار می‌کنم، ترک کنم. مناظره‌های سالم درباره ایده‌ها و فلسفه سیاسی بسیار مهم است اما تقاضا از دیگران برای آزار و اذیت و فشار بر هر یک از طرفداران ترامپ برای دوری از فضاهای عمومی قابل قبول نیست.