۹۷ کشته و زخمی در تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته آمریکا

90 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف این کشور رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 20 نفر کشته و 77 نفر زخمی شده اند.

بر اساس این گزارش، در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر بوستون در ایالت ماساچوست چهار نفر زخمی شدند. پلیس اعلام کرد تیراندازی در یک مهمانی رخ داده است. تیراندازی در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت.

در پی درگیری سرنشینان دو خودرو در شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس نیز یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند. در تیراندازی در شهر بروکلین در نیویورک نیز چهار نفر زخمی شدند. همچنین، تیراندازی در شهر باری در ایالت ورمونت دو کشته برجای گذاشت. پلیس اعلام کرد اختلافات خانوادگی علت بروز حادثه بوده و حادثه را قتل و خودکشی اعلام کرد. اختلافات خانوادگی در شهرجفرستون در ایالت جورجیا نیز حادثه دیگری را رقم زد که بر اثر آن، یک نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. در یک مورد تیراندازی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا نیز یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند. تیراندازی در یک مهمانی رخ داده است.

بیست و دو مورد از تیراندازی ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است.

مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس، 108 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 34 نفر کشته و 67 نفر زخمی شده اند. 33 مورد از این حوادث در این مدت کشته یا زخمی نداشته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 198 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 54 نفر کشته و 144 نفر زخمی شده اند. با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع آنها کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه نهایی خواهد شد.